Wanneer ik wil inloggen op My Vodafone app zegt die dat er geen rollen voor mijn account beschikbaar zijn.
Hoe kan ik dit oplossen en weer mijn gebruik zien?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @LHCC,
Waarschijnlijk heb je een leeg account aangemaakt. Ik kijk graag met je mee hiervoor. Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer, e-mailadres waarmee je inlogt en je mobiele nummer?
Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en daarna op verstuur bericht klikken.
Hoi @LHCC,
Waarschijnlijk heb je een leeg account aangemaakt. Ik kijk graag met je mee hiervoor. Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer, e-mailadres waarmee je inlogt en je mobiele nummer?
Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en daarna op verstuur bericht klikken.
Ik heb nog geen gegevens mogen ontvangen @LHCC. Mocht er geen privébericht gestuurd worden of een update komen, dan zal ik het topic binnenkort sluiten.
Topic gesloten
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.