Ronbo1970

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone app werkt niet

My Vodafone app werkt niet ! Nu wordt ik doorgelinkt naar onoverzichtelijke website, die foutmeldingen geeft. Graag met spoed repareren, zodat ik deze op vakantie weer kan gebruiken. Onnodige extra kosten, die ik moet maken om in het buitenland mijn blox in te stellen, zal ik claimen bij Vodafone.
10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Ronbo1970,

Allereerst welkom op het forum.
Uit je bericht merk ik op dat je een prepaid kaartje hebt. Ik raad je aan dit forum topic erover in de gaten te houden http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/My-Vodafone-Prepaid-vernieuwd/m-p/248286/highlight/true#M6...

Mijn collega's zijn hiervan op de hoogte.
Wat je zelf kunt proberen is via taakbeheer (android) de cashe te legen van het internet en of app, wat je tevens ookk kan proberen is een andere browser app.

Om het iets makkelijker te maken zou je evt ook de begin pagina van my vodafone kunnen opslaan op je begin pagina van je scherm.
Ronbo1970
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Andere browser, cache leegmaken, app opnieuw installeren - allemaal al geprobeerd. Probleem met App zit echt aan kant van Vodafone (zet dit antwoord gewoon op dit forum). Link naar website 'verkopen' als vebetering is erg goedkope reactie. Graag actie om snel te repareren SVP !
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Ronbo1970 is dit probleem nog actueel? En welke foutmelding krijg je precies nadat je wordt doorgestuurd naar de webpagina?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
P.S. Kun je eens even nakijken of je wellicht privé modus aan hebt staan. Dat kan eventueel de reden zijn dat het niet werkt. Ik hoor het graag van je.
Rudie1972

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo, ik zit met het zelfde probleem als ronbo1970.
Ik heb ook prepaid en Windows Phone.
Ik heb de vodafone app opnieuw geïnstalleerd en word naar de vodafone website gestuurd deze is onoverzichtelijk.
Ik heb alles het zelfde gedaan als ronbo1970.

Hopelijk gaat de app zo snel mogelijk weer werken.
Dit probleem is ontstaan nadat vodafone onderhoud werkzaamheden heeft gedaan j.l.
Er komt geen foutmelding inbeeld nadat je op inloggen hebt geklikt word je automatisch door gestuurd naar de website.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Rudie1972,

Dat klopt inderdaad. Ik raad jou ook aan om bovenstaande link in de gaten te houden.
Ronbo1970
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Prive modus staat niet aan.

Ik wil graag de oude app terug en niet een link naar website, die niet werkt en onoverzichtelijk is.
Hierdoor kon ik op vakantie geen blox instellen of controleren, gevolg onnodig duur dataverbruik,
graag compensatie !
Anonymous
Niet van toepassing
Bloxen en verbruik kun je gewoon inzien via de webpagina. Je dient alleen een paar handelingen meer uit te voeren hier voor.
Wij gaan vanuit hier niet over de compensatitie. Hiervoor dien je echt contact op te nemen met de klantenservice. Al ben ik bang dat hier geen compensatie wordt voor gegeven. Je kunt namelijk de bloxen ook aansluiten via sms of de klantenservice.
In ieder geval wel goed dat je het aangeeft dat je de vernieuwing onduidelijk vindt. Dit wordt gewaardeerd en zal zeker worden meegenomen.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Omdat hier al een ander topic over loopt wordt dit topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic