johnny_scotch

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aankoop via derden

Hallo,

Ik krijg op via myvodafone app te zien dat ik 8,99 buiten mijn bundel ben gegaan. Ik weet alleen niet hoe dit kan? Er staat dat ik aankoop heb gedaan bij derden?! Wat is dit en hoe kan ik achterhalen hoe dit is gekomen? Mijn databundel slinkt overigens ook als een malle, terwijl ik geen video kijk of muziek stream...
Heeft iemand een tip/idee?

Groet,
Patrick
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey johnny_scotch

Welkom op het forum.
Betreft je data raad ik het volgende topic aan: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...
Lees dit eens op je gemak door en pas het toe zou ik zeggen:-) je kunt contact opnemen met de klantenservice hiervoor. Zij kunnen zien wanneer het verbruikt is.

Betreft de kosten buiten je bundel dien je echter ook voor bij de klantenservice zijn. Zij kunnen de kosten inzien. Vanuit hier kan ik je daarmee niet verder helpen omdat hier geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld + ik kan vanuit hier niet in de systemen van Vodafone.

Mocht je nog vragen hebben over bepaalde instellingen over je data dan hoor ik het graag.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey johnny_scotch

Welkom op het forum.
Betreft je data raad ik het volgende topic aan: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...
Lees dit eens op je gemak door en pas het toe zou ik zeggen:-) je kunt contact opnemen met de klantenservice hiervoor. Zij kunnen zien wanneer het verbruikt is.

Betreft de kosten buiten je bundel dien je echter ook voor bij de klantenservice zijn. Zij kunnen de kosten inzien. Vanuit hier kan ik je daarmee niet verder helpen omdat hier geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld + ik kan vanuit hier niet in de systemen van Vodafone.

Mocht je nog vragen hebben over bepaalde instellingen over je data dan hoor ik het graag.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic