Jetdevries

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik zien wat verbruik bij alles in 1 op reis?

Hoe kan ik zien wat mijn verbruik is en kan ik de bundel ook per sms activeren?
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Jetdevries,
Sms ALLES OP REIS naar 4000 en je krijgt notificaties over hoeveel je verbruikt hebt bij 80 en 100%
Jetdevries
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik dat sms krijg ik een sms dat ik deze dienst al heb en niet wst mijn verbruik is aan min sms en mb's. Of is dut alleen om de dienst aan te zetten?
Anonymous
Niet van toepassing
Hiermee kun je de dienst aanzetten
Anonymous
Niet van toepassing
Als je al een reactie terug krijgt dat deze aanstaat dan is het goed. Kun je trouwens ook controleren via my vodafone
Jetdevries
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De vraag was en is waar kan ik zien wat het verbruik uit mij. Dagindeling alles in 1 op reis is. Dus wat het ok verbruikt aan mb's en minuten . Dus een overzichtje zoveel mb heb je nog zoveel minuten bellen zoveel minuten om gebeld te worden.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik ben het eens na gaan kijken in mijn eigen my vodafone maar de tegoeden van de alles in 1 op reis kun je niet inzien. Moet ik wel zeggen bij mij is het een slapende blox op dit moment. Durf niet te zeggen even of je hem kunt inzien als hij aanspringt en je daadwerkelijk in het bitenland bent. Ik ga dit intern aangeven
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Jetdevries,

Als je de BloX gebruikt in het buitenland kun je het verbruik ook inzien. Je ziet dit dan bij je Tegoed en Verbruik in My Vodafone.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Aangezien deze informatie ook al op onze website staat zal ik dit topic nu sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic