Luigi66

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

My Vodafone app werkt niet meer

Sinds een tijdje kan ik mijn tegoed niet meer opvragen via de app. Ik krijg steeds de melding, kan de pagina niet vinden. Probeer het over een uurtje opnieuw. Via de browser zelf kan ik het wel bekijken, inloggen alles gaat goed. Ook het opnieuw installeren van de app heeft geen verbetering opgeleverd. Ik gebruik de iOS app, ben volledig bij met updates van zowel app als ook besturingssysteem. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens en het screenshot @Luigi66. Ik heb gelijk een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst. Dit staat bekend onder incident 10342027. 
De technische dienst zal dit terugkoppelen naar je. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

Luigi66
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Vreemd @Louis , sinds afgelopen maandag werkt het ineens weer, out-of-the-blue. Wat mij betreft slotje. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Luigi66 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is vreemd, je iPhone is helemaal up-to-date (iOS versie 14.5.1) en toch werkt het niet?! Kijk je via je Wifi dan of via 4G? Misschien zou je dat eens kunnen proberen, of daar iets anders aan is. Daarnaast zou ik, wat het snelste en makkelijkste is, in de app een melding maken. Zodra je de pagina ziet dat de pagina niet te vinden is, druk je op de 24/7 knop (rechts bovenin) en dan op feedback. Vertel daar wat er aan de hand is en dan komt je melding direct op de betreffende afdeling en ze krijgen er dan ook een plaatje bij. 

Het zou nog kunnen zijn dat je misschien een oudere iOS hebt, omdat je iPhone wat ouder is, of misschien nog eens verwijderen, je toestel helemaal uit zetten, en dan weer opnieuw aan. Ik denk even hardop mee hoor, want dit heb ik zelf nog niet eerder gezien. 

Luigi66
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Dank voor het meedenken. Ik heb echter alles geprobeerd wat je aangeeft. Ook heb ik de nieuwste versie van zowel app als iOS. Ik ga die knop maar eens proberen en kijken wat er uitkomt 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Luigi66,
Welkom op de Community van Vodafone. Ik lees dat je problemen hebt met het opvragen van het tegoed. Dat schiet niet op. Dit zou wel zichtbaar moeten zijn. Ik lees dat @Energieboy je al wat tips heeft gegeven. Ervaar je op dit moment nog steeds problemen met My Vodafone? Mocht dat het geval zijn, kun je mij dan een privebericht sturen met daarin de volgende gegegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers bankrekeningnummer en geboortedatum
- Abonnement of prepaid
- Screenshot van de foutmelding
Ik kan dan vanuit hier voor je een onderzoek aanmaken voor de technische dienst zodat dit onderzocht kan worden. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens en het screenshot @Luigi66. Ik heb gelijk een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst. Dit staat bekend onder incident 10342027. 
De technische dienst zal dit terugkoppelen naar je. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat het onderzoek op dit moment nog loopt @Luigi66. Ik heb helaas nog geen ander nieuws hierover. 

Luigi66
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Vreemd @Louis , sinds afgelopen maandag werkt het ineens weer, out-of-the-blue. Wat mij betreft slotje. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Fijn dat het weer werkt en bedankt voor het melden. 
Veel plezier en alvast een goed weekend 👍

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Goed om te horen @Luigi66.  Ik zie wel dat het onderzoek nog loopt hiervoor. Ik ga dit draadje sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic