Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

e-sim Alleen-lezen Opgelost

Ik gebruik nu de e-sim van Truphone voor extra data, schiet het al op bij Vodafone in Nederland met de uitrol van e-sim?

FritsieT door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht overstappen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb laatst bij een andere provider (Lebara) een nieuwe simkaart gekocht omdat ik wil overstappen. Ik heb hierbij ook nummerbehoud aangevraagd. Het overstappen met het nummerbehoud zou vandaa...

ivopostema door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

scherm kapot iphone Alleen-lezen Opgelost

Hallo mijn scherm van mijn iPhone 8 Plus is kapot ik wil hemgraag laten maken. Ik heb een garand basis pakket, maar had de verzekering voor 14 nov. 2018. Ben ik voor scherm laten maken verzekerd. En d...

Uitporteren en een maand opzegtermijn Alleen-lezen Opgelost

9 maart j.l. hebben wij telefonisch contact met Vodafone opgenomen, dit omdat wij recent verhuist zijn en nu blijkt dat het bereik op ons nieuwe adres bizar slecht is. Ditzelfde geld overigens voor T-...

Snelweg door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone app Alleen-lezen Opgelost

Wanneer ik wil inloggen op My Vodafone app zegt die dat er geen rollen voor mijn account beschikbaar zijn. Hoe kan ik dit oplossen en weer mijn gebruik zien?

LHCC door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sms op iphone en ipad Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een simkaart op mij ipad en iphone. Kon altijd sms verzenden (groene berichten via de app ‘ berichten’). Alleen ze worden niet meer verzonden. Ik moet zeggen dat ik niet precies weet sinds wann...

Johanc door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

plotseling leegloop bundel Alleen-lezen Opgelost

iPhone 6s Ik heb een internet bundel van 2 GB en elke keer als ik op de helft ben loopt hij plotseling razend snel leeg. Wat is er gebeurd om dat te veroorzaken?

app werkt niet bij Alleen-lezen Opgelost

waarom zijn mijn persoonlijke gegevens niet bijgewerkt op de app  

FeikeO door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kosten abonnement Alleen-lezen Opgelost

ik heb sinds 27-2-20 een abonnement Red voor 2 jaar afgesloten en betaal hier 25€/mnd voor. nu, één maand later, is het nog maar 22€/mnd. Ik zou het zeer netjes vinden als mijn abonnement ook omgezet ...

@geen netwerk Alleen-lezen Opgelost

Geen netwerk

prepaid opwaarderen Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik opwaarderen zonder de iDeal te betalen?

Vleugel83 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vadafone app Alleen-lezen Opgelost

Ik wilde een account aanmaken en inloggen in de app . Het account ia nu inmiddels aangemaakt, niet via de app maar via internet zelf. In de app komt steeds te staan dat er iets kapot is en dat ik het ...

iphone XR wit Alleen-lezen Opgelost

Dag Vodafone-medewerkers, Weten jullie wanneer de witte Iphone XR 64G weer te koop is op jullie website? met vriendelijke groet, Luanne ten Ham

luannn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 4G verbinding Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de hele dag geen 4G verbinding. Is er ergens een storing?

Arjver door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wisselgesprek iPhone XR doet het niet Alleen-lezen Opgelost

Sinds een tijdje werkt mijn wisselgesprek niet meer. Allereerst heb ik mijn netwerkinstellingen via de instellingen op de telefoon naar fabrieksinstellingen gezet. Vervolgens via de instellingen gecon...

Rowindows door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

nieuwe telefoon en abonnement Alleen-lezen Opgelost

hallo myn oude aboonement is op 20 06 afgelopen maar kan ik vast myn nieuw bestelde telefoon krygen en gebruiken omdat deze stuk is mvg

Tijdelijke internetbundel bejaarden mbt Corona en eenzaamheid Alleen-lezen Opgelost

Wij willen voor onze ouders van 92 en 96 een mobiele telefoon kopen om te kunnen videobellen met hun kinderen en kleinkinderen. Ze wonen nog zelfstandig maar worden zoals zeer veel ouderen wel eenzaam...

JolieJet door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Vodafone is 5G ready, dus jij ook! Alleen-lezen Onopgelost

Update zomer 2020Lees alle actuele informatie over 5G in dit topic. We vertellen je hier ook hoe je een 5G-abonnement en bijbehorend toestel bestelt! *** Vodafone bereidt zich voor op de komst van 5G ...

Sharon door Oud Community Moderator
  • 3523 Topics
  • 215 Oplossingen
  • 441 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen