Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

My Vodafone (app) tijdelijk niet beschikbaar

http://voda.fo/ne/qn49uOp dit moment ervaren we een storing met de My Vodafone (app) omgeving waardoor My Vodafone tijdelijk niet of beperkt beschikbaar is. Dit betekent dat je gedurende deze tijd niet kunt inloggen en geen gegevens kunt inzien/wijzigen. Daarnaast kun je hierdoor tijdelijk je abonnement online niet verlengen. Hiervoor kun je uiteraard wel contact opnemen met onze verkoopafdeling via 0800-0560. We doen ons best om de hinder te beperken en het zo spoedig mogelijk op te lossen.

Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Inmiddels werkt My Vodafone weer. Topic is gesloten.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Inmiddels werkt My Vodafone weer. Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic