bohdib

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eerder overstappen

Hallo iedereen,

Ik heb een vraag die denk ik niet zo heel vaak voorbij komt. Op 20/01, verloopt mijn contract bij KPN. In principe zou dit dus betekenen dat ik vanaf 20/11 bij een andere provider een abonnement met nummerbehoud zou kunnen aanvragen. Ik ga echter naar het buitenland voor een langere periode en ik zou graag daarvoor een nieuwe telefoon (met abonnement) meenemen.

Bij T-Mobile geven ze als mogelijkheid aan om een abonnement+toestel (met nieuw nummer) af te sluiten, maar deze nog niet direct te activeren. Daar mag je vier maanden mee wachten: in de tussentijd heb je dus al wel je toestel, maar hoef je nog geen abonnementskosten te betalen. Tegen de tijd dat je het abonnement kan activeren kan je ook nummerbehoud aanvragen.
Effectief is het dus 'gewoon' verlengen bij een andere provider, met een klein omweggetje.

Het liefst zou ik naar Vodafone overstappen, dus daar komt mijn vraag: is dit ook bij jullie mogelijk?

Alvast bedankt
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Op moment dat je naar ons overstapt bohdib gaat ook het abonnement in.
Het is dan ook niet mogelijk om het in gaan van een abonnement te pauzeren.

Is het abonnement in gegaan dan kun je wel voor minimaal 3 maanden je abonnement op pauze zetten. Het aantal maanden wordt er dan bij de einddatum opgeteld. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/abonnement-tijdelijk-stopzetten.shtml
Tevens lees je daar alle voorwaarden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi bohdib,

Was de informatie van Steven duidelijk? We horen het graag als we je nog ergens mee kunnen helpen!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic