GwnMartijn

Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

My Vodafone app functioneert niet

Al sinds ik klant ben geworden bij Vodafone (in februari) ervaar ik problemen met de My Vodafone app voor iOS.
Iedere dag krijg ik dezelfde foutmelding bij het openen van de app "Er is iets stuk! Daarom werkt de app even niet zoals je gewend bent. We gaan het fixen. Probeer het later nog eens."

Ik heb met de klantenservice vanaf toen al meerdere keren contact opgenomen en er zouden meerdere onderzoeken geweest zijn, maar er is ondertussen nog niks veranderd.

 

Kan Vodafone alsjeblieft dit complete My Vodafone platform wegdoen en een nieuw en betrouwbaarder platform bouwen?

 

Ik zit er heel erg aan te denken om mijn contract niet te gaan verlengen bij Vodafone en weer terug te gaan naar T-Mobile waar ik bijna nooit problemen heb gehad.

21 Reacties 21
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @Nogamer 
Het heeft geen zin om elke keer weer dit bericht te plaatsen. Vodafone weet er van dus heb geduld! Daarnaast is het niet netjes om in iemand anders z'n topic te zitten. Die heeft nu ook last van je berichten want deze krijgt ook elke keer een mailtje dat er hier iets is geplaatst. Dus stop er mee en wacht af, bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Nogamer en @Energieboy Ik heb een aantal berichten verwijderd, omdat deze in strijd zijn met onze huisregels. Houdt deze in acht bij het plaatsen van een bericht.

@Nogamer Een storing welke vermeld stond op de website staat los van het probleem van de topicstarter. Dit wijkt dus nogal af van het oorspronkelijke topic en de topicstarter is hier natuurlijk niet mee geholpen. Je hebt een eigen topic en via die weg is contact geweest en informatie uitgewisseld. Bij eventuele verdere vragen het verzoek om verder te gaan in je eigen topic, zodat de Community ook overzichtelijk blijft. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic