Hoi @ArjanRemie
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik snap je vraag en eigenlijk heeft de persoon, die je aan de lijn hebt gehad bij de klantenservice, wel gelijk. De pakbon is je garantiebewijs en je factuur. Onderstaande informatie is mij al eens aangegeven en dat is eigenlijk ook altijd wat ik de mensen stuur als hier vragen over zijn. Een factuur met BTW geven ze alleen uit via de zakelijke markt en niet via de particulieren markt. Ik heb het nooit gehad dus kan ook niets zeggen met wat erop staat en of dat voldoende is. Blijft een lastig iets bij Vodafone, dat merk ik wel. Ik zal vragen of @Cecilia nog een aanvulling heeft, ze is werkzaam bij Vodafone.
Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.