SilviavG

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

My Vodafone Persoonlijke gegevens wijzigen lukt niet

Ik ben sinds vorige week klant bij jullie, overgestapt vanaf T-mobile. Ik heb mij aangemeld voor My Vodafone, eerst lukte het een aantal malen niet om mijn wachtwoord te registreren. Er kwamen steeds foutmeldingen. Sinds het weekend is dit gelukt, alleen kan ik mijn persoonlijke gegevens niet wijzigen, mijn emailadres registreren etc. Er verschijnt een geel blok met de tekst "de data is niet beschikbaar".
Is er een algemene storing of heeft dit iets met mijn account te maken?

5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi SilviavG,

Allereerst welkom op t Vodafone Forum!

Ik heb even voor je gecontroleerd of er problemen zijn maar ik kan geen algemene storing vinden. Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan via 1201, maar ook via social media zoals Twitter en Facebook.

Succes!
SilviavG
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Arina,

Al mijn gegevens zijn nu wel zichtbaar. Alleen mijn plaatsnaam staat op UNKNOWN en die kan ik niet wijzigen. Maar alle andere gegevens kloppen.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
SilviavG schreef:
Hallo Arina,

Al mijn gegevens zijn nu wel zichtbaar. Alleen mijn plaatsnaam staat op UNKNOWN en die kan ik niet wijzigen. Maar alle andere gegevens kloppen.
Hoi Silviav, goed om te horen dat je gegevens zichtbaar zijn 🙂 Ik begrijp alleen niet waarom je plaatsnaam nog op Unknown staat ? Of is dit inmiddels ook veranderd ?
SilviavG
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Maurice,

Nee, dat staat nog steeds zo. Als ik op wijzigen gegevens klik kan ik alleen mijn postcode en huisnummer zelf wijzigen. Ik denk dat er een script achter zit wat automatisch mijn woonplaats op zou moeten halen en dat daar misschien iets fout gaat.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
SilviavG schreef:
Hoi Maurice,

Nee, dat staat nog steeds zo. Als ik op wijzigen gegevens klik kan ik alleen mijn postcode en huisnummer zelf wijzigen. Ik denk dat er een script achter zit wat automatisch mijn woonplaats op zou moeten halen en dat daar misschien iets fout gaat.
Hoi Silvia, helaas heb ik geen inzage in deze gegevens dus ik kan dat niet voor je nakijken. Excuses voor het ongemak.
Hopelijk is het snel opgelost 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic