Elisabeth1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Multisim ipad niet geprovisioneerd

Hallo,

Mijn multisimkaartje voor mijn ipad, vandaag er in gezet, puur voor datagebruik, doet het niet. Geen service.
bij instellingen zie ik dat het netwerk niet beschikbaar is en dat de sim niet is geprovisioneerd.

wie heeft de oplossing voor mij?

bij voorbaat dank.

groet, els
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Is de multisimkaart al geactiveerd? Dit kan je doen via de klantenservice of my Vodafone
Elisabeth1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja deze is geactiveerd!
I pad ook al aan en uit gehad!
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je in dit geval toch aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen namelijk zien hoe de multisim zich aanmeldt.
Wat je tevens ook kan controleren zijn de setting zoals de apn voor het internet. Zie voor meer informatie https://handleidingen.vodafone.nl/web

Wat je ook zou kunnen doen is een kruistest. Hierbij gaat een werkende sim in de iPad en de simkaart van de iPad in een ander type en merk toestel. Het kan ook eventueel de simkaart zijn. Voor een simwissel kun je eventueel terecht bij een Vodafone winkel.
Elisabeth1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok thanks, ik ga morgen wel even naar de vodafone winkel. Ik ben nu al 3 weken aan het tobben met de multisim.

Dank en tot ziens, groet, Els
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank, laat je weten wat het precies was?
Elisabeth1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Steven,

Het probleem is opgelost. Het was even puzzelen voor de dame van de vodafone winkel maar ze heeft het perfect opgelost. Kennelijk correspondeerde het 06-nummer niet met de multisim. Er is nu een nieuw 06 nummer aan de multisim 'gehangen'. Mijn ipad heeft nu ook verbinding! Top.

Groeten, Els
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het opgelost is
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic