johan_psv

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement toevoegen aan bestaand account werkt niet

Ik heb 5 dagen geleden een abonnement afgesloten en een mail gehad over het toevoegen van mijn abonnement aan een (bestaand) MyVodafone account.
Als ik dit probeer, krijg ik de volgende melding: "Er is iets misgegaan. Je abonnement is niet toegevoegd."

Wat doe ik verkeerd en hoe kan ik de status van mijn abonnement zien? Ik heb vandaag mijn simkaart ontvangen. Maar kan niet bellen enzo.
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
De simkaart moet in ieder geval eerst worden geactiveerd. Dit kunnen mijn collega's voor u doen van de klantenservice. Tevens kunnen zij meteen het abonnement toevoegen aan my vodafone voor u.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
johan_psv , heb je naar aanleiding van de tip van Steven- al contact gehad met de klantenservice? Het forum is niet geschikt voor persoonlijke vragen/klachten, omdat we vanuit hier geen inzicht hebben in de systemen. De klantenservice helpt je graag verder met het activeren van je simkaart en het toevoegen van het abonnement aan jouw account.
johan_psv
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb contact met de klantenservice(s) gehad. Maar nog niet opgelost. Simkaart heb ik geactiveerd, maar abonnement is (nog) niet zichtbaar in het systeem.
Anonymous
Niet van toepassing
Heeft de klantenservice het wel toegevoegd? Of zijn zij een onderzoek gestart?
johan_psv
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou, abonnement is nu actief, duurt blijkbaar "gewoon" 2 weken. Maar ik moet straks wel weer bellen omdat ik het abonnement nog niet toegevoegd krijg bij Myvodafone. Bij de app geeft ie ook foutmeldingen.
johan_psv
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En nu is het online toevoegen van mijn abonnement ook gelukt. Dit kon ook nu pas i.v.m. nummerbehoud.

Nu is het nog even puzzelen hoe myvodafone werkt, is nl. toch net wat anders dan met prepaid lijkt het.
Anonymous
Niet van toepassing
Er zitten inderdaad meer opties in maar daar raak je snel genoeg aan gewend. Goed om te lezen dat het is opgelost
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
johan_psv , fijn dat het toevoegen van het abonnement ook gelukt is! Bedankt voor je terugkoppeling 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic