Mooni

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobile protect Pincode vergeten

http://voda.fo/ne/vld4hHallo, mijn telefoon is vergrendeld omdat ik mobile protect heb. Maar nu moet ik een pincode hebben maar dat weet ik niet eens! Ik hoop dat jullie mij zo kunnen helpen! Groeten Monique van den Eijnden
184 Reacties 184
nootje

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Roaming staat inmiddels aan. Berichten stromen voor korte tijd binnen. Daarna weer op slot. Wat nu?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey nootje,

Ging het maar zo makkelijk maar mobile protect is alleen te verwijderen in de app zelf. Op zich is het een goedwerkende app want hij is er om diefstal tegen te gaan. In dit geval springt hij aan omdat er een andere simkaart erin gaat.
Waarschijnlijk is het op dit moment druk bij de chat, je zou het nog later kunnen proberen. Wat je ook kunt doen is het via Twitter of Facebook proberen en dan de link van dit bericht mee te sturen zodat mijn collega's weten waar het over gaat. Durf alleen niet te zeggen of zij ook de mogelijkheid hebben om mobile protect te resetten. Normaliter gaat dit via de smartphone crew waar ik zelf ook bij hoor alleen ik ben op dit moment niet aan het werk en mag vanuit hier niks uitvoeren ivm privacy gegevens

Groetjes stevied86

nootje

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het lukt me zelfs af en toe om in de app te komen voordat de boel op slot springt. Maar uitzetten ho maar.... Ik heb al een FB bericht naar de crew gestuurd een uur of twee geleden, maar niks....
Anonymous
Niet van toepassing
Dan zul je geduld moeten hebben. Zij werken bericht voor bericht af. Ze kunnen natuurlijk niet alles door elkaar gaan beantwoorden.
Wat voor een toestel heb je? Anders kun je namelijk gewoon de batterij eruit halen. Vaak is het ook zo dat je de aan en uit knop langer ingedrukt dient te houden.
nootje

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik via Facebook probeer contact te leggen krijg ik het bericht dat de site niet wordt vertrouwd en word ik er uitgegooid.....

nootje

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ha Stevie, met uitzetten bedoel ik de app! Niet het toestel. Ik kan opnieuw opstarten zelfs in de blokkade stand door lang de aan/uit knop en de volume down knop tegelijk in te drukken. Dan snel naar de app, maar die kan ik dan niet uitzetten. Ik heb een Galaxy S5
nootje

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kun jij deze discussie via FB naar je crew posten? Ik zei al, mij lukt dat niet!
Anonymous
Niet van toepassing
Dan ligt het waarschijnlijk aan een instelling op het apparaat waarmee je naar Facebook toe gaat. Het ligt normaal gesproken aan de beveiliging. Deze kun je terug vinden onder de instellingen van het internet. Deze dient dan op een lager niveau gezet te worden . Het kan tevens ook aan de virusscanner liggen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
nootje

We hebben je bericht op Facebook binnen gekregen. Een collega heeft een uur geleden op je bericht gereageerd! We wachten nu weer op jouw reactie.
Avinash

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Plotseling is mijn telefoon vergrendeld, middels Mobile Protect.

Ik heb het Forum doorgelezen, maar kan de oplossing niet terugvinden.

Ik kan ook geen roaming of wifi aanzetten, omdat mijn telefoon direct vergrendeld wordt na het invoeren van mijn pincode.

De sim-kaart heb ik verwijderd en opnieuw ingevoerd,

Echter staat er: kan geen verbinding maken met dataserver.

Ik verwacht enkele belangrijke telefoontjes, dus het is wel handig als mijn telefoon het dan doet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groet,

Avinash
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Avinash

Het antwoord op jouw vraag is dat je contact op dient te nemen met de klantenservice afdeling Smartphone crew.
Zij kunnen een reset voor je uitvoeren. Zorg er wel voor dat je een klantnummer bij de hand hebt en dat de simkaart in het toestel zit. Anders is het niet mogelijk om een reset te doen.
via www.vodafone.nl/support/contact ziet je hoe je contact kunt opnemen met de klantenservice met een ander nummer
khalid-abdalla2

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
Mijn mobiele telefoon is vergrendeld en ik heb een pincode nodig .
Jullie hebben het pincode naar fout e-mail adres gestuurd mijn e-mail adres is

*Edit* Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator*

Ik ben in egypte nu voor vakantie tot 29-08 en ik heb mijn mobiele nodig
Help me snel alstublieft
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Allereerst wil ik je vragen om je prive gegevens te verwijderen.
Daarbij zal ik je moeten doorverwijzen naar de klantenservice. Zij kunnen een reset uitvoeren voor je. Zorg ervoor dat de simkaart in het toestel zit.
Tevens kan ik je vanuit hier niet verder helpen. Wij kunnen namelijk niet in de systemen van Vodafone.
Anonymous
Niet van toepassing
Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe je contact kunt opnemen met de klantenservice
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@khalid-abdalla2,

Ik heb je gegevens even verwijderd omdat dit niet de juiste plaats hiervoor is. Voor het resetten van pincode voor Mobile Protect kun je, zoals Steven- aangegeven heeft, terecht bij de klantenservice.
khalid-abdalla2

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Kyra

Dank u wel voor antwoord maar ik ben nog niet geholpen Door Vodafone
Ik kan mijn telefoon niet gebruiken zonder de pincode
Bedankt



Anonymous
Niet van toepassing
Helaas kunnen wij je vanuit hier niet verder helpen. Hiervoor dien je echt bij de klantenservice te zijn
Zorg er wel voor dat je de werkende simkaart in het toestel hebt zitten waar mobile protect op staat en een klantnummer bij de hand hebt.
Rikus72

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Na dat ik mijn mobielopgeladen was en ik de viercijferige pin code in getoetst had. Kreeg ik de melding van mobile protec, dat mijn toestel vergrendelt was en dat ik mijn code in moest toetsen. Aan gezien ik deze niet heb (nooit ingesteld) klikte ik op de button uwpincode vergeten. Daarna verscheen er de melding dat er een email gestuurd werd naar mijn email adres. Na een uur gewacht te hebben en meerdere keren deze button in getoetste te heb nog steeds geen mal ontvangen met een nieuwe code of de uitleg hoe ik deze opnieuw kan instellen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

De optie werkt inderdaad niet volledig altijd. Er is en nieuwe update uitgerold voor Mobile Protect die de procedure zou moeten verbeteren.

Je kunt en nieuwe Mobile Protect aanvragen via de klantservice, www.vodafone.nl/support/contact/
Hopelijk kun je zo weer verder! Succes en mocht je nog vragen hebben horen we het van je.
Anonymous
Niet van toepassing


Kleine aanvulling nog op het bericht van
Zorg er wel voor dat er een werkende simkaart in zit met het nummer waarop hij geregistreerd staat en zorg dat je een klantnummer bij de hand hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic