Botter75

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobile data storing

Aan het wandelen met mijn hond en verassing geen mobiel data in Gulpen Limburg 

Hoe kan dat 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Botter75 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Heb je al op de netwerk pagina van Vodafone gekeken? Sterker nog, misschien is het nu al wel weer opgelost. Pas als je vaker dit hebt op 1 plek, dan zou je eens een melding kunnen maken. Maar als dit nu 1x gebeurd kan het zijn door drukte op de mast, het weer of een storing. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Botter75 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Heb je al op de netwerk pagina van Vodafone gekeken? Sterker nog, misschien is het nu al wel weer opgelost. Pas als je vaker dit hebt op 1 plek, dan zou je eens een melding kunnen maken. Maar als dit nu 1x gebeurd kan het zijn door drukte op de mast, het weer of een storing. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hey @Botter75
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Dat is zeker een onaangename verassing zeg! Ik zie dat @Energieboy al paraat stond om je te voorzien van raad en daad. Dank daarvoor! Het kan inderdaad zijn dat er mogelijk op dat moment een storing was. Het is daarom van belang om te controleren of je dit eenmalig hebt ervaren of dat je dit dagelijks ervaart op één specifieke plek tijdens het wandelen met jouw trouwe viervoeter. In dit laatste geval is mijn advies om de netwerkcheck te doorlopen. Aan het einde van deze check wordt uiteindelijk een taak aangemaakt voor onze technische dienst om dit nader te onderzoeken.

Botter75
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Thanks, alles is weer normaal en mijn data aan het opmaken 😉.

inderdaad mijn eerste ervaring met dat. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic