Sharon wrote:
@Ameziane
Wat vervelend om te horen dat dit zo moeizaam verloopt. Wel fijn dat je ondanks alles toch tevreden bent over onze medewerkers Ik zie in de case dat het nummer in de wachtlijst staat om “goed gezet” te worden. Het is dus echt even afwachten totdat dit gebeurt. Onze excuses voor het ongemak!
Beste @Sharon,
Ik kan alleen ontevreden of boos worden als mijn probleem niet serieus genomen zou worden of niet gezocht zou worden naar een oplossing. Maar alle medewerkers hebben de tijd genomen om alles te bekijken en waar mogelijk te helpen en mij uit te leggen wat er is gebeurd en wat ik kan verwachten. Voor mijn werk heb ik ook veel te maken met mijn laptop die weer eens gek doet of de systemen niet goed werken etc. Dan kan ik ook een case aanmaken om door de IT afdeling te laten oplossen. Computers en systemen zijn ontiegelijk dom omdat ze namelijk alleen doen wat de mens ze heeft opgedragen te doen. Ze kunnen niet denken en zeggen, maar wacht eens deze klant is zo’n trouwe klant en ik kan me voorstellen dat hij dit nummer misschien nog nodig heeft. Als er maar een iets niet goed doorgegeven is of overbelast dan moet de mens handmatig zeggen wat de computer moet doen. Kortgezegd moeten we alle scenario’s uitleggen aan het systeem en niet alles is uit te leggen omdat het te ingewikkeld is. Dus moet wachten op de Vodafone medewerker die het handmatig alsnog oplost.
Dus dank aan de Vodafone medewerkers die met volle inzet mij geholpen hebben en diegene die zoekt naar een oplossing. Ik snap ook dat ik bij zo’n groot bedrijf niet de enige ben die dringend hulp nodig heeft. Het is niet het einde van de wereld en frustratie heb ik alleen mijzelf mee.
Dank voor je reactie,
Ameziane