Niet van toepassing

Geen of toch wel week rewards punten?

ik kreeg van middag het onderstaand bericht:

Hi Jeroen010vld,

Alsjeblieft, je wekelijkse update!

 Punten

+ 0 punten

 

Volgende keer beter! Heb je nu tijd om nieuwe punten te sparen? Bekijk de actieve topics, open een topic of start een kennistopic. Wie weet heb jij de volgende keer genoeg punten voor een Rewards uit de Community Shop 😉

 

en zie ik me zelf in de puntenlijst staan met +500 punten..

 

ben jij de gene die in een gedicht vorm kan uitleggen “dan kies ik jouw als beste antwoord”

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zeker @Jeroen010vld. Al ga ik niet dichten 😛
 

Allereerst welkom en leuk dat je mee spaart in VCR.  De mail die je gekregen hebt over je punten gaat over de periode tot aan vorige week donderdag. Hierdoor heb je 0 punten verdiend.

Natuurlijk ben je daarna actief geweest. Deze punten worden vanzelf bij het tegoed opgeteld. Komende donderdag en vrijdag zal ik de punten tellen vanaf die donderdag tot aan de desbetreffende dag. Daarnaast zal ik ook dan het topic met het puntenaantal updaten. 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 
 

Groet,

Steven
 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zeker @Jeroen010vld. Al ga ik niet dichten 😛
 

Allereerst welkom en leuk dat je mee spaart in VCR.  De mail die je gekregen hebt over je punten gaat over de periode tot aan vorige week donderdag. Hierdoor heb je 0 punten verdiend.

Natuurlijk ben je daarna actief geweest. Deze punten worden vanzelf bij het tegoed opgeteld. Komende donderdag en vrijdag zal ik de punten tellen vanaf die donderdag tot aan de desbetreffende dag. Daarnaast zal ik ook dan het topic met het puntenaantal updaten. 

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 
 

Groet,

Steven
 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Was deze informatie helder voor jou @Jeroen010vld ?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Topic gesloten. Nieuwe update is vandaag verstuurd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic