nike6789

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mobiel wordt niet geleverd en kan ook niet annuleren maar huidige aansluiting verloopt bijna

Ik wil overstappen van KPN naar Vodafone. Alles met iemand geregeld en ik kon een afspraak maken voor de levering en moest zelf aanwezig zijn voor ontvangst. Dit zal op 2 september gebeuren. De morgen van 2 september een email dat er iets niet goed gegaan was en het zal tussen 17 en 22:00 uur geleverd worden. Om 20:45 zag ik dat er iemand onderweg was naar nr 5 ik was nr 12. Om 22:00 uur was hij onderweg naar nr 10. Niet meer gewacht en niets ontvangen. Het zal donderdag 4 september worden tussen 9 en 14:00 uur. Weer niet want mobiel is in een andere vestiging. Nu nog steeds niets ontvangen. Gebeld en krijg te horen dat het 5 tot 10 dagen duurt voor ik iets hoor. Ik wilde annuleren ook dat kon niet duurde ook 5 tot 10 dagen. Ik ben het helemaal zat om bij Vodafone een abonnement af te sluiten. Over een paar dagen verloopt mijn aansluiting bij KPN en heb ik helemaal niets terwijl het voor mijn werk nodig is.

iemand een idee hoe ik zsm van de bestelling af kan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
nike6789,

Jeetje! Ik begrijp je frustratie volkomen. Echter, wanneer een toestel eenmaal ontvangen is door de leverancier ligt het buiten onze macht. Als je het abonnement vervolgens echt wilt annuleren, dien je het toestel te weigeren aan de deur, als ze nog komen. Op dat moment wordt dan bij ons de annulering in gang gezet. Uiteraard hopen we dat je ondanks de slechte start toch overweegt om bij ons te blijven. Onze excuses voor het ongemak! 😞

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi nike6789
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wow, dat is wel heel erg vervelend zeg. Wat vervelend dat dit zo verloopt en dat Vodafone er zo lang over doet. Begrijp dit ook niet helemaal eigenlijk en zeker geen goede start. Wel jammer dat je nu al hebt besloten om niet meer te willen overstappen, maar begrijp het wel. Dit is een klanten helpen klanten Community en wij als klanten kunnen niet in het systeem voor je kijken. Al zou ik je nog zo graag willen helpen, ik kan het niet.

Mijn advies is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of anders door een chat te starten.

Je zou eventueel ook een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. Daar zitten ook mensen die wel voor je kunnen kijken wat er aan de hand is. Maar wil je sneller antwoord, dan is bellen beter en/of een chat.

Ik begrijp echt dat je het helemaal zat bent maar vanuit hier is het dus lastig om iets te kunnen doen. Er is wel een moderator aanwezig, die is werkzaam bij Vodafone, maar die is er niet elke dag en dan ben ik bang dat het nog langer duurt voor je. Dus probeer bovenstaande en ik hoop echt dat je tot een oplossing komt. Laat nog even weten hoe het is afgelopen, succes in ieder geval.


** Ik roep toch even Sharon even bij dit gesprek, ze is werkzaam bij Vodafone en als ze vandaag werkt dan zal ze dit bericht ook zien (tenminste, ik hoop dat ze werkt vandaag). Succes!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
nike6789,

Jeetje! Ik begrijp je frustratie volkomen. Echter, wanneer een toestel eenmaal ontvangen is door de leverancier ligt het buiten onze macht. Als je het abonnement vervolgens echt wilt annuleren, dien je het toestel te weigeren aan de deur, als ze nog komen. Op dat moment wordt dan bij ons de annulering in gang gezet. Uiteraard hopen we dat je ondanks de slechte start toch overweegt om bij ons te blijven. Onze excuses voor het ongemak! 😞
nike6789
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vanmorgen met een collega van u via de chat contact gehad. Ik moest Dynalogic bellen. Die geven aan dat het eind augustus geannuleerd is en toch zijn ze 2-9 onderweg geweest maar is het leveren niet gelukt. Ik moest nu met Vodafone weer contact opnemen. Uw collega heeft er een melding van gemaakt en nu moet ik weer op een email van Vodafone wachten. Hij hoopte dat ik morgen of pas een maandag reactie zal krijgen.:joy:
Ik ben na ruim 30 jaar overgestapt van KPN naar Ziggo en dacht dat Vodafone dan ook wel interresant zal zijn. Dat is het zeker maar wel zeer negatief. Als het begin zo gaat ben ik wel bang voor wat zal volgen bij Vodafone.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen nog een update nike6789 ?
nike6789
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Sharon helemaal niets. En het ergste is nog dat iedereen het vervelend vindt maar schijnbaar toch niets doet.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
nike6789

Stuur me via een privébericht eens je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan kan ik eens kijken wat de status is.
nike6789
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb afgelopen dinsdag een nieuwe bestelling kunnen doen en wacht nu op een reactie wanneer we een datum voor levering kunnen inplannen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je al een e-mail van ons ontvangen om te leveren nike6789? Zodra jouw toestel klaarstaat voor levering ontvang je vanzelf bericht van ons 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons nike6789?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic