Hoi Jan Willem, dat zou voldoende moeten zijn om een verbinding te krijgen ja. Nou is een bos niet de beste plek om te zijn qua signaal, maar hij zou wel moeten werken.
Ik denk dat de instellingen nog niet kloppen. Ik weet niet precies wat voor sim je gebruikt, dus even wat algemene instellingen:
- gebruik je een sim die bij een bel abonnement/prepaid nummer hoort, dan zit daar meestal de live.vodafone.com APN bij
- gebruik je een sim van een data abonnement/prepaid nummer gebruikt is het meestal office.vodafone.nl
- authentication hoort "PAP" te zijn
- username en pw zijn idd beiden "vodafone"
De andere instellingen lijken me specifiek voor het modem. Ik zou die in eerste instantie even leeg laten en kijken of de verbinding ze waar nodig zelf instelt.
Ik weet daarnaast niet waar je 3G modem vandaan komt, maar vaak is het zo dat als hij van provider a komt, de software van die provider geen sim van provider b accepteert.
Dat wil niet zeggen dat je geen verbinding kunt maken, maar ik zou proberen de verbinding te maken via verbindingsinstellingen van windows (startmenu -> netwerkverbindingen). Dat kan ook schelen 🙂
Is het een Vodafone modempje met een Vodafone sim, dan kun je natuurlijk gewoon onze Mobile Connect software gebruiken