http://voda.fo/ne/kiwfxMet Vodafone TV Anywhere kun je overal in Nederland naar je favoriete TV-programma's kijken. Je hoeft geen moment meer te missen, want je kunt de uitzending op elk moment pauzeren. Zo kun je dus echt TV kijken , waar, hoe en wanneer je wilt! Klik op de tekst onder de icoontjes om meer te weten te komen over deze dienst.
Inhoud actie Productinformatie Registratie en installatie FAQ/Support Inhoud actie Vanaf 4 april 2016 is TV Anywhere onderdeel van onze nieuwe Vodafone Black, Red en Smart abonnementen.
Kies je voor een Vodafone Black abonnement?
- TV Anywhere is inbegrepen in je abonnement zolang het Black abonnement actief is
- Dit geldt ook voor Napster
Verleng je tussen 4 april t/m 30 september 2016 met een Red or Smart abonnement?
- Je ontvangt 3 maanden Entertainment cadeau.
- Je kunt kiezen voor TV Anywhere, Napster
Als mobiele klant kun je registeren via:
- De sms die je ontvangt na het aansluiten van je nieuwe abonnement;
- De Vodafone app via de volgende stappen: Netwerk& Diensten -> Diensten & Nieuws -> TV Anywhere;
- De Vodafone Entertainment Portal via link: https://offers.vodafone.com/nl.
Wat gebeurt er aan het einde van de actieperiode?
- Na afloop van de actieperiode kost TV Anywhere €4,95 per maand;
- Dit wordt in rekening gebracht via je Vodafone rekening.;
- Je krijgt 2 weken voor het einde van de actieperiode een sms met de optie om de dienst stop te zetten;
- Wil je je TV Anywhere abonnement behouden, dan hoef je niets te doen. Je abonnement blijft vanzelf actief;
- Je TV Anywhere abonnement is maandelijks opzegbaar.
Heb je al een lopend abonnement en wil je gebruik maken van TV Anywhere?Dat kan ook! Activeer je account hieronder en ontvang de eerst maand cadeau. Daarna betaal je €4,95 per maand, gemakkelijk via je Vodafone-rekening! Registreer via
https://offers.vodafone.com/nl.
Productinformatie TV Anywhere: live TV kijken waar en wanneer je maar wilt!
- TV Anywhere is beschikbaar voor alle Vodafone Black, Red en Smart abonnees;
- TV Anywhere is alleen beschikbaar op iOS en Android;
- Mobiele klanten krijgen toegang tot het volgende zenderpakket:
NPO 1, NPO 2, NPO 3
RTL 4, RTL 5, RTL 7, RTL 8, RTL Z
SBS6, Net5, Veronica, SBS9
XITE;
- Met de handige TV-gids kun je waar je ook bent eenvoudig bekijken wat er op TV komt;
- Pauzeren: Wordt er aangebeld of moet je snel de trein halen? Mis geen moment, en maak gebruik van de handige pauzefunctie;
- Herinnering instellen: Zie je een leuk programma dat je niet wilt missen? Stel dan een herinnering in. Je smartphone of tablet geeft dan op tijd een melding dat het programma gaat beginnen;
- Televisie kijken wordt televisie beleven door de TV Anywhere app te koppelen aan je Facebook en/of Twitter account. Zo zie je wat je vrienden liken en delen, kun je beelden van specifieke TV-momenten met je vrienden delen, en zie je bij elke uitzending wat er over de uitzending wordt getwitterd!
Informatie over de registratie en installatie
- Vodafone Mobiel klanten kunnen zich registreren voor een TV Anywhere abonnement via de Entertainment Portal: https://offers.vodafone.com/nl of via de My Vodafone app, in "Diensten en Nieuws";
- Na de registratie kun je de Vodafone TV App downloaden via de Apple App Store of Google Play Store;
- TV Anywhere is overal in Nederland te gebruiken via elke Wi-Fi of 3G/4G verbinding. Houd er rekening mee dat het dataverbruik via 3G/4G uit de bundel van je abonnement gaat. Als je bundel op is dan kunnen er kosten buiten je bundel in rekening worden gebracht;
FAQ/Support Ik heb problemen met het registreren voor TV Anywhere. Wat kan ik doen?We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen via deze link via je telefoon:
https://offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 3G, 4G of WiFi. Heb je dat al een paar keer geprobeerd? Neem dan contact op met onze Smartphone Crew door te bellen met 1201.
Waar vind ik meer informatie over mijn TV Anywhere account en instellingen?Alle informatie vind je in de app. Hier kun je onder andere de streaming kwaliteit aanpassen, privacy instellingen bekijken of een sleep timer instellen.
Waar vind ik mijn factuurinformatie?Op je Vodafone rekening zie je onder de kop "content" de kosten van TV Anywhere staan. Meer informatie vind je op je gespecificeerde rekening onder "Aankopen van derden".
Hoe word ik geïnformeerd over het eind van de actieperiode?
- Red en Smart klanten ontvangen 2 weken voor het eind van de actieperiode een sms van Vodafone met daarin een link om de dienst stop te zetten;
- Als je de dienst wilt houden, hoef je niets te doen. Na de het einde van de actieperiode worden de kosten van € 4,95 per maand in rekening gebracht via je telefoonrekening.
Hoe kan ik mijn TV Anywhere abonnement opzeggen?
- Je kunt je account opzeggen via de Vodafone Entertainment Portal: https://offers.vodafone.com/nl/cancel;
- Opzeggen kan tot 3 dagen voor het einde van elke betaalperiode. Als je je abonnement niet voor die tijd opzegt wordt je account weer met een maand verlengd;
- Je TV Anywhere abonnement is maandelijks opzegbaar.
______________________
Aan dit topic hebben meegewerkt:
Kyra_ ,
JackieR