Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Mobiel] Vodafone TV Anywhere, live TV kijken waar en wanneer je wilt!

http://voda.fo/ne/kiwfxMet Vodafone TV Anywhere kun je overal in Nederland naar je favoriete TV-programma's kijken. Je hoeft geen moment meer te missen, want je kunt de uitzending op elk moment pauzeren. Zo kun je dus echt TV kijken , waar, hoe en wanneer je wilt!

Klik op de tekst onder de icoontjes om meer te weten te komen over deze dienst.



Inhoud actie Productinformatie Registratie en installatie FAQ/Support




Inhoud actie

Vanaf 4 april 2016 is TV Anywhere onderdeel van onze nieuwe Vodafone Black, Red en Smart abonnementen.

Kies je voor een Vodafone Black abonnement?

  • TV Anywhere is inbegrepen in je abonnement zolang het Black abonnement actief is
  • Dit geldt ook voor Napster
Verleng je tussen 4 april t/m 30 september 2016 met een Red or Smart abonnement?

  • Je ontvangt 3 maanden Entertainment cadeau.

  • Je kunt kiezen voor TV Anywhere, Napster
Als mobiele klant kun je registeren via:

  • De sms die je ontvangt na het aansluiten van je nieuwe abonnement;
  • De Vodafone app via de volgende stappen: Netwerk& Diensten -> Diensten & Nieuws -> TV Anywhere;
  • De Vodafone Entertainment Portal via link: https://offers.vodafone.com/nl.
Wat gebeurt er aan het einde van de actieperiode?

  • Na afloop van de actieperiode kost TV Anywhere €4,95 per maand;
  • Dit wordt in rekening gebracht via je Vodafone rekening.;
  • Je krijgt 2 weken voor het einde van de actieperiode een sms met de optie om de dienst stop te zetten;
  • Wil je je TV Anywhere abonnement behouden, dan hoef je niets te doen. Je abonnement blijft vanzelf actief;
  • Je TV Anywhere abonnement is maandelijks opzegbaar.
Heb je al een lopend abonnement en wil je gebruik maken van TV Anywhere?
Dat kan ook! Activeer je account hieronder en ontvang de eerst maand cadeau. Daarna betaal je €4,95 per maand, gemakkelijk via je Vodafone-rekening! Registreer via https://offers.vodafone.com/nl.



Productinformatie TV Anywhere: live TV kijken waar en wanneer je maar wilt!



  • TV Anywhere is beschikbaar voor alle Vodafone Black, Red en Smart abonnees;
  • TV Anywhere is alleen beschikbaar op iOS en Android;
  • Mobiele klanten krijgen toegang tot het volgende zenderpakket:
    NPO 1, NPO 2, NPO 3
    RTL 4, RTL 5, RTL 7, RTL 8, RTL Z
    SBS6, Net5, Veronica, SBS9
    XITE;
  • Met de handige TV-gids kun je waar je ook bent eenvoudig bekijken wat er op TV komt;
  • Pauzeren: Wordt er aangebeld of moet je snel de trein halen? Mis geen moment, en maak gebruik van de handige pauzefunctie;

  • Herinnering instellen: Zie je een leuk programma dat je niet wilt missen? Stel dan een herinnering in. Je smartphone of tablet geeft dan op tijd een melding dat het programma gaat beginnen;

  • Televisie kijken wordt televisie beleven door de TV Anywhere app te koppelen aan je Facebook en/of Twitter account. Zo zie je wat je vrienden liken en delen, kun je beelden van specifieke TV-momenten met je vrienden delen, en zie je bij elke uitzending wat er over de uitzending wordt getwitterd!


Informatie over de registratie en installatie


  • Vodafone Mobiel klanten kunnen zich registreren voor een TV Anywhere abonnement via de Entertainment Portal: https://offers.vodafone.com/nl of via de My Vodafone app, in "Diensten en Nieuws";

  • Na de registratie kun je de Vodafone TV App downloaden via de Apple App Store of Google Play Store;
  • TV Anywhere is overal in Nederland te gebruiken via elke Wi-Fi of 3G/4G verbinding. Houd er rekening mee dat het dataverbruik via 3G/4G uit de bundel van je abonnement gaat. Als je bundel op is dan kunnen er kosten buiten je bundel in rekening worden gebracht;


FAQ/Support

Ik heb problemen met het registreren voor TV Anywhere. Wat kan ik doen?
We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen via deze link via je telefoon: https://offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 3G, 4G of WiFi. Heb je dat al een paar keer geprobeerd? Neem dan contact op met onze Smartphone Crew door te bellen met 1201.

Waar vind ik meer informatie over mijn TV Anywhere account en instellingen?
Alle informatie vind je in de app. Hier kun je onder andere de streaming kwaliteit aanpassen, privacy instellingen bekijken of een sleep timer instellen.

Waar vind ik mijn factuurinformatie?
Op je Vodafone rekening zie je onder de kop "content" de kosten van TV Anywhere staan. Meer informatie vind je op je gespecificeerde rekening onder "Aankopen van derden".

Hoe word ik geïnformeerd over het eind van de actieperiode?

  • Red en Smart klanten ontvangen 2 weken voor het eind van de actieperiode een sms van Vodafone met daarin een link om de dienst stop te zetten;
  • Als je de dienst wilt houden, hoef je niets te doen. Na de het einde van de actieperiode worden de kosten van € 4,95 per maand in rekening gebracht via je telefoonrekening.
Hoe kan ik mijn TV Anywhere abonnement opzeggen?

  • Je kunt je account opzeggen via de Vodafone Entertainment Portal: https://offers.vodafone.com/nl/cancel;
  • Opzeggen kan tot 3 dagen voor het einde van elke betaalperiode. Als je je abonnement niet voor die tijd opzegt wordt je account weer met een maand verlengd;
  • Je TV Anywhere abonnement is maandelijks opzegbaar.

______________________

Aan dit topic hebben meegewerkt: Kyra_ , JackieR
11 Reacties 11
Customer101

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Werkt Vodafone TV Anywhere ook op een Apple TV of Chromecast? En werkt het ook direct op een Playstation of via een web browser?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Volgens mij Customer101 is dit nog niet mogelijk via Apple TV of Google Chromecast, of dit mogelijk wordt weet ik helaas niet. Hoe het zit met de Playstation dat weet ik niet. De app is bedoeld voor IOS & Android.

Tell me if I'm wrong Serkan.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Customer101 SamsungExpert We kunnen niet garanderen dat TV Anywhere werkt op een Apple TV of Google Chromecast, maar het is wel mogelijk dat het hierop werkt. We bieden daar echter geen ondersteuning bij en geven nogmaals geen garantie daarop. Ik verwacht niet dat TV Anywhere een Playstation of een webbrowser werkt.
ichat

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
lijkt me een nuttige toevoeging als het tenminste ook in een browser gaat werken zodat je het ook op je laptop of in je htpc kunt krijgen, een van de grootste ergernissen van digitale tv is dat je het tegenwordig overal kastjes voor nodig hebt...

een kastje voor upc een kastje voor digitale tv van vodafone een kastje van digitenne een dvd speler een smart tv (die na verloop van tijd niet meer werkt omdat netflix iets heeft aangepast,

al die ellende terweil al die dingen gewoon in de browser kunnen, dus lieve mensjes van vodafone, bow een media-speler voor windows / linux en osx, of tover iets naar de browser, want zonder dat is het gewoon een nutteloos concept, tenzei je de gelukkige bezitter bent van een 10+ (of liever nog 15+) inc tablet.
oebe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik heb glasvezel en de tv anywhere app geïnstalleerd op mijn ipad en iphone.Op beide apparaten werkt de tv app niet als ik buitenshuis ben. Geen 1 tv Kanaal. Hij geeft dan aan: niet verbonden met vodafonethuis wifi, kanaal niet beschikbaar. Ik zou graag op vakantie via wifi evt. programma's willen kijken. Alles is geïnstalleerd met klantnr en pincode.
Gino_
Expert
Expert
  • 661Posts
  • 27Oplossingen
  • 2Likes
Hey !

Als je een Vodafone Thuis abonnement hebt zul je TV Anywhere nog moeten activeren via My Vodafone Thuis. Als je ingelogd bent ga je naar 'abonnementen' en activeer je TV Anywhere, je kunt dan overal tv kijken:D
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Update:

Op payinfo.nl kun je voor je telefoonnummer zien welke betalingen er afgerekend zijn via de telefoonrekening. Hier kun je als TV Anywhere gebruiker met een mobiel abonnement inzicht krijgen in de maandelijkse betaling voor TV Anywhere. TV Anywhere kost voor mobiele klanten € 4,95 per maand. Voor sommige klanten is de informatie over het TV Anywhere abonnement op payinfo.nl onjuist. Voor de juiste afrekening raadpleeg je de MyVodafone app. We werken aan een oplossing voor dit probleem.
Visscher

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
TV Anywhere van Vodafone, een automatische extra bij het nieuwe Vodafone Thuis....maar helaas schiet de ontwikkelafdeling in de kramp als de term Windows valt en is de app voor veel klanten onbruikbaar. Maar laat nu net de meest geavanceerde beeldkwalitatieve en zojuist uitgebrachte smartphone draaien op het platform Windows. Ga snel eens kijken naar de Microsoft Lumia 950 en 950 XL. En kijk naar de toekomst, succes! Wellicht kan de app ooit nog eens gebruikt worden op een Windows Phone?
ArnoG

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte Vodafone,

Ik ben sinds bijna 1 jaar vodafone klant (TV / Telefoon) - Vodafone lijkt op eerste gezicht de meest complete leverancier. Echter niet alle beloofde functionaliteiten werken!

Mijn volledige IT thuis is windows based (dus ook de tablet) -
a. Dat TV alleen op Apple of Android tablets werkt als je zelf actief naar deye informatie gaat zoeken.
b. Uw helpdesk heeft mij al meerdere malen verteld dat de windows-app zeer binnenkort beschikbaar is.
c. Communicatie op de website is niet duidelijk over een oplossing

U begrijpt dat dit zeer frustrerend is. Ik twijfel sterk of ik bij vodafone moet blijven
Wanneer is dit probleem opgelost en/of word goede klanten een tegoedbon gestuurd?

ArnoG

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
helaas niet juist!.

Je moet wel Apple of Android Hardware hebben! - WINDOWS WERKT NIET!!!

Remco1979

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En dan heb je een android tablet met lollipop 4gb ram en dan zegt de playstore dat de app niet gedownload kan worden...
Oude tablet met kitkat werkte wel hoe kan dit?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic