LordOfTheRings

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mobiel Netwerk Probleem

Hey Vodafoners,

Sinds een tijdje heb ik al geen Mobiel Netwerk meer, (Dat icoontje naast het wifi dingetjje die ook 3G geeft heeft geen streepjes meer)

Ik heb toevallig al een tijdje geen beltegoed op zitten, Heb deze telefoon zelden gebruikt, Ik kan niet meer gebeld worden, ook geen smsjes komen meer binnen! Wat kan ik hier aan doen! Licht het aan het feit dat ik geen beltegoed heb?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @LordOfTheRings ,

Als je geen beltegoed erop hebt staan kun je niet bellen internetten en smsen ;). Hoelang is en tijdje geen beltegoed erop gezet?
LordOfTheRings
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@SamsungExpert

Naja, ik begrijp dat ik niet kan bellen en sms'en though. xD maar ik kan ook niet meer gebeld worden. Krijg ook steeds een melding "'Mobiel Netwerk'' niet beschrikbaar.. En ik heb al super lang geen beltegoeed op deze telefoon, kan ik nu wel gwn opwaarderen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @LordOfTheRings ,

Haha just saying :p.

Het kan zo zijn dat je simkaart is vervallen omdat er al en lange tijd geen activiteit is op geweest...
Ik kan helaas niet weten hoelang je de simkaart niet hebt gebruikt, dat weet jij vast beter dan mij ;).
marcellailona

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde. Na meer al 10 keer te hebben gebeld na vodafone en vanalles geprobeerd te hebben zeiden ze dat ik een nieuw simkaartje moest halen. Toen deed die het nog niet werd me verteld dat ik na een vodafone winkel moest en toen ik daar was zeiden ze dat ik helemaal geen nieuw sim kaartje had hoeven te halen. Hij deed het een dag weer en nu weer hetzelfde probleem.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi, ik denk dat SamsungExpert met zijn vraag in de juiste richting zat. Een nummer blijft namelijk 1 jaar actief als je niet opwaardeert. Waardeer je dan minimaal een tientje op, dan is het weer een jaar actief, enzovoort. Je beltegoed blijft, zolang het nummer actief is, oneindig geldig.

De vraag is dus denk ik hoe lang je het nummer niet opgewaardeerd had, meer of minder dan een jaar. Hebben mijn collega's nagekeken of het nummer nog actief was?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic