Beste Vodafone klanten, medewerkers.
Helaas is voor mij de jaarwisseling slecht begonnen.
Mijn toestel is tijdens normaal gebruik zo oververhit geraakt dat het is krom getrokken en uitviel.
Naar de vodafone winkel... Aldaar het advies gekregen om via dynalogic het toestel te laten repareren. Vodafone heeft daar blijkbaar een contract mee.
Zodoende gedaan, en ik kreeg ook netjes een leen toestel.
Vervolgens een aantal dagen later, heb ik mijn originele SONY toestel weer terug gekregen, echter NIET gerepareerd, met een rekening van iets meer dan 53 euro !!!!
En tevens de melding dat er zogenaamde drukschade zou zijn.
Het toestel was het niet meer waard om gerepareerd te worden....!!!!
En dan te weten dat ik het toestel nog geen jaar geleden gekocht heb...
Ik terug naar de vodafone winkel en zij hebben gedaan wat in hun vermogen lag om via dynalogic toch een betere beoordeling te krijgen, echter de monteur van dynalogic bleef volhouden. En heeft mij dus uitgemaakt voor een leugenaar.
Zodoende zit ik nu met een toestel de SONY experia wat niet werkt en bovendien levensgevaarlijk is want het kan blijkbaar zo heet worden dat er drukschade ontstaat.
Ik ben erg benieuwd hoe vodafone dit beoordeeld en of zij hier een oplossing voor hebben.
Ik ben tenslotte al meer dan 5 jaar klant bij de vodafone.
En ik heb geen lullig contract afgesloten bij de vodafone....
Iets met RED SUPER ofzo...