Hoi Kooivda,
Gezien je Topic nog geen reactie heeft, reageer ik.
Om te beginnen vind ik het wel heel prettig dat je alvast doorgeeft wat je al gepobeerd hebt, TOP!
Als ik je gegevens zo bekijk valt het me direct op dat je de APN niet correct hebt ingevoerd.
Vodafone gebruikt twee APNs, te weten:
- live.vodafone.com
office.vodafone.nl
De live apn bij particuliere aansluitingen. De office apn gebruik je bij zakelijke aansluitingen.
Controleer eerst even of je de APN correct hebt ingevoerd, een typefout is snel gemaakt
Mocht dit niet werken, controleer dan of je simkaart niet een verouderde is.
Je kunt een verouderde simkaart herkennen aan het serienummer.
Bij oude simkaarten heb je een serienummer wat begint met 8931440000, de nieuwe simkaarten die geschikt zijn voor het gebruik van mobiel internet hebben een serienummer dat begint met 8931440
300.
Ik hoop dat je zo verder komt!
Met vriendelijke groet,
Chris
Vodafone Forum Team