Casper75

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ios 4.3 Update Icm Iphone 3Gs

Hebben veel meer mensen diverse problemen met hun Iphone 3GS na het installeren van iOS 4.3? Ik heb ongeveer elke dag een nieuw probleem: - apps crashen (alleen de apps van Apple zelf werken goed, Facebook ed niet) - Geen 3G verbinding - Reset ongevraagd. enige oplossing aansluiten op Itunes. - Vastloper Kortom: hebben meer mensen deze problemen? En heeft Vodafone / Apple een oplossing? Andere providers schijnen niet of nauwelijks problemen te hebben.
32 Reacties 32
Bart24

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dezelfde problemen met 2 iPhones 3G na het instaleren van IOS 4.3. Het mooie is dat ze met een prepaid kaartje van KPN prima werken. Appel verwijst naar Vodafone en Vodafone verwijst naar Apple. Ik betaal nu dus voor twee abonnementen zonder dat ik ze kan gebruiken. Het verbaasd mij dat er geen oplossing voor is. Als ze met een KPN sim kaart wel werken dan lijkt het mij toch iets van Vodafone.
joshuaq1992

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hetzelfde hier voor mij! Godzijdank dat er meer mensen zijn met dit probleem en ik niet alleen ben!
mvt

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
yep heb het zelfde probleem hier.Ben ik niet gewend van vodafone. Dacht serieus dat het mijn teleffon was maar zal dus aan vodafone liggen.effe afwachten vrees ik.Iemand al iets nieuws uitgevonden over dit onderwerp vandaag?mvt
mvt

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net gebeld met vodafone!!! Het ligt aan de IOS 4.3 en de vodafone simkaart combinatie. Apple schijnt, aldus johan van vodafone, te werken aan een oplossing. Hoe vervelend ook even afwachten ;-(((
joshuaq1992

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb echt enkel problemen met mijn Iphone als ik mijn Sim Only Vodafone kaart erin steek. Hij slaat dan helemaal vast. Stop ik de prepaid kaart van Vodafone van mijn vader erin, heb ik nergens last van!

Hebben meer mensen last van dit probleem, dat de Iphone gewoon helemaal vastloopt?
mvt

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb echt enkel problemen met mijn Iphone als ik mijn Sim Only Vodafone kaart erin steek. Hij slaat dan helemaal vast. Stop ik de prepaid kaart van Vodafone van mijn vader erin, heb ik nergens last van!

Hebben meer mensen last van dit probleem, dat de Iphone gewoon helemaal vastloopt?



Ja zelfde probleem hier. Heb al meerdere herstel pogingen gedaan tot ik erachter kwam dat het misschien wel aan de sim ligt. Ben nu weer herstel aan het doen met andere sim van andere buitenlandse provider. Naar verluit gaat dat nog goed.
joshuaq1992

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jezus... gelukkig ben ik niet de enigste... Ik heb mijn Iphone nu gewoon werkend naast mij liggen... ben hem terug aan het synchen, zodat ik mijn smsjes en contacten niet verlies. Dat vond ik het ergste. Hopelijk komen ze snel met een oplossing.

Dit betekent dat je niks kunt doen met je gsm, geen sim = waardeloos!
ronaldioso

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is werkelijk één groot drama! Ik kriijg mijn telefoon gewoon simpelweg niet meer aan. Het logo blijft maar staan en hij start continu opnieuw op. Gek word ik ervan! Wanneer komt hier een oplossing voor???
DJBeau

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb dit probleem, Vodafone vanmorgen gebeld en kunnen niets doen ook geen downgrade wachten op apple en de site in de gaten houden wordt er gemeld.... pfff iemand al een oplossing ? Iphone gaat niet meer aan, maar haal het simkaartje eruit en hij doet het wel, sluit hem aan op itunes en met een beetje mazzel doet ie het weer, en maar afwachten wanneer die weer uitgaat.... gek wordt je ervan, %#%$%$ uupdate
BjornB

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo mede gebruikers,

Het is helaas wel duidelijk dat er een probleem is ontstaan bij de laatste firmware update van iOS 4.3. Dit probleem is bij Apple aangemeld en wordt door deze uitgezocht en behandeld. Helaas is er momenteel dus weinig wat we kunnen doen.
Mijn verzoek dan ook om jullie posts met betrekking tot deze on-topic en productief te houden.
Op het moment dat iemand meer weet is het natuurlijk prima om dit meteen hier te melden, echter postings met alleen de melding dat ook jouw iPhone getroffen is heeft helaas weinig meerwaarde voor andere gebruikers.

Ik laat het topic open voor eventuele toevoegingen met betrekking tot verdere ontwikkelingen.
Tot heden kan ik alleen maar samen met jullie de Apple webpagina in de gaten houden en hopen op een spoedige oplossing vanuit Apple.

Groet,
Bjorn

Vodafone Forum Team.
DJBeau

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo mede gebruikers,

Het is helaas wel duidelijk dat er een probleem is ontstaan bij de laatste firmware update van iOS 4.3. Dit probleem is bij Apple aangemeld en wordt door deze uitgezocht en behandeld. Helaas is er momenteel dus weinig wat we kunnen doen.
Mijn verzoek dan ook om jullie posts met betrekking tot deze on-topic en productief te houden.
Op het moment dat iemand meer weet is het natuurlijk prima om dit meteen hier te melden, echter postings met alleen de melding dat ook jouw iPhone getroffen is heeft helaas weinig meerwaarde voor andere gebruikers.

Ik laat het topic open voor eventuele toevoegingen met betrekking tot verdere ontwikkelingen.
Tot heden kan ik alleen maar samen met jullie de Apple webpagina in de gaten houden en hopen op een spoedige oplossing vanuit Apple.

Groet,
Bjorn

Vodafone Forum Team.



Ja da's dan ook weer Vodafone, niet te veel klagen hoor ! Wordt aan gewerkt.... en we gaan samen hopen dat het snel opgelost is en ondertussen zit ik met een prepaid toestel te bellen omdat ik mijn iphone niet kan gebruiken mooi verhaal ! Buiten het feit dat ik alles van mijn telefoon kwijt ben, contactgegevens, aangeschafte muziek, games, foto's mails noem maar op ! Een ander relevante vraag dan maar aan vodafone: wie betaalt mijn kosten omdat ik bijvoorbeeld niet kan bellen met mijn Iphone en daardoor een prepaid kaart moet nemen ? Apple of Vodafone ? En geen gebuik kan maken van internet waar ik ook voor betaal......
marchand

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op internet zijn diverse meldingen te vinden van hetzelfde probleem (ook Vodafone in het buitenland).
Hier wordt ook regelmatig aangegeven dat het waarschijnlijk een probleem is van de nieuwe carrier (10.0) die voor de problemen zorgt. Of Vodafone dan zonder eigen verantwoordelijkheid naar Apple kan wijzen waag ik ernstig te betwijfelen...
JBakkenes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb hetzelfde probleem.
Met de Vodafone sim hangt de iphone. Zodra ik er een kpn(prepaid) sim in doe, werkt de iphone weer naar behoren. Geeft toch duidelijk aan dat er toch iets icm Vodafone simkaarten is.
Er is ook al veel over dit probleem geschreven op dit forum: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/f38/ervaringen/86413-vodafone-werkt-niet-meer-na-update-4-3-a-new-post.html
Laten we elkaar op de hoogte houden van de ontwikkelingen zodat we weer optimaal gebruik kunnen maken van onze iPhone.
dutchpeter

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo mede gebruikers,

Het is helaas wel duidelijk dat er een probleem is ontstaan bij de laatste firmware update van iOS 4.3. Dit probleem is bij Apple aangemeld en wordt door deze uitgezocht en behandeld. Helaas is er momenteel dus weinig wat we kunnen doen.
Mijn verzoek dan ook om jullie posts met betrekking tot deze on-topic en productief te houden.
Op het moment dat iemand meer weet is het natuurlijk prima om dit meteen hier te melden, echter postings met alleen de melding dat ook jouw iPhone getroffen is heeft helaas weinig meerwaarde voor andere gebruikers.

Ik laat het topic open voor eventuele toevoegingen met betrekking tot verdere ontwikkelingen.
Tot heden kan ik alleen maar samen met jullie de Apple webpagina in de gaten houden en hopen op een spoedige oplossing vanuit Apple.

Groet,
Bjorn

Vodafone Forum Team.



Beste Bjorn, kun je ons vertellen weke site van Apple we in de gaten moeten houden. Ik heb gezocht bij Apple, maar kan niets vinden??
Ik wil best wachten op een oplossing, maar maar zie ik dat die er is?? Graag de URL waarnaar verwezen wordt.
Groet,
Peter
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Beste Bjorn, kun je ons vertellen weke site van Apple we in de gaten moeten houden. Ik heb gezocht bij Apple, maar kan niets vinden??
Ik wil best wachten op een oplossing, maar maar zie ik dat die er is?? Graag de URL waarnaar verwezen wordt.
Groet,
Peter



Hallo Dutchpeter,

Ik heb geen specifieke URL gevonden waar Apple dit communiceert, je zou wel de volgende websites in de gaten houden:


Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team.
DJBeau

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Dutchpeter,

Ik heb geen specifieke URL gevonden waar Apple dit communiceert, je zou wel de volgende websites in de gaten houden:


Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team.



"Tot heden kan ik alleen maar samen met jullie de Apple webpagina in de gaten houden en hopen op een spoedige oplossing vanuit Apple."en vraag je welke site moeten we in de gaten houden krijg je"Ik heb geen specifieke URL gevonden waar Apple dit communiceert, je zou wel de volgende websites in de gaten houden:"Lekker verhaal van Vodafone. Geef iedereeen in ieder geval die deze problemen heeft een nieuwe simkaart om te checken of die het wel doet, wellicht is het probleem toch de verouderde simkaarten maar nee ff een site in de gaten houden maar welke weten ze niet. Met andere woorden Vodafone doet niet meer dan dat wij zelf al doen !
mvt

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

"Tot heden kan ik alleen maar samen met jullie de Apple webpagina in de gaten houden en hopen op een spoedige oplossing vanuit Apple."en vraag je welke site moeten we in de gaten houden krijg je"Ik heb geen specifieke URL gevonden waar Apple dit communiceert, je zou wel de volgende websites in de gaten houden:"Lekker verhaal van Vodafone. Geef iedereeen in ieder geval die deze problemen heeft een nieuwe simkaart om te checken of die het wel doet, wellicht is het probleem toch de verouderde simkaarten maar nee ff een site in de gaten houden maar welke weten ze niet. Met andere woorden Vodafone doet niet meer dan dat wij zelf al doen !



Beste Mensen,Dit probleem ligt niet bij Apple maar bij Vodafone!!! Het kan toch niet zo zijn dat als je als Iphone gebruiker een andere simkaart in je telefoon stopt alles het weer doet. Zonder herstel, zonder problemen gewoon een andere simkaart. Ik gebruik momenteel een simkaart uit belgie welke gewoon roamt op het vodafone netwerk in NL. Zonder enig probleem, als vanouds zoals het was met de 4.2.1. software. Het lijkt mij dan ook verstandig om in de pen te kruipen en als consument Vodafone aansprakelijk te stellen voor niet of niet volledige diensten. Weliswaar hebben ze, ondanks het feit dat ze wat duurder zijn een uitstekend netwerk met zeer goeie bereikbaarheid. Maar als klant en abbonnement houder van een redelijk duur abbonement schieten ze in deze te kort. Ze moeten service verlenen en dit probleem oplossen. Welke telefoon je als klant gebruikt staat los van het abbonnent wat je hebt zeker omdat ze de iphone ook zelf verkopen.Mijn advies is schrijven. Vodafone, de kranten, Youp noem maar op. Deze hele kwestie is te gek voor woorden en onacceptabel!!!MVT
Peertje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben wel benieuwd wanneer er een oplossing gaan komen. Hebben jullie al een idee hoe vodafone dit aan gaat pakken ivm onkosten vergoeding e.d.?Ik heb contact met apple gehad en die zeggen via google oudere versie IOS downloaden en op je iphone zetten, maar hoe doe ik dit. Ik heb hem gedownload, maar ik weet niet hoe ik dat geimporteerd krijg!Want bij het ene toestel lukte het wel om hem via herstel weer aan de gang te krijgen, maar die andere doet helemaal niets meer en alle gegevens zijn gewist!Groeten Peertje
DJBeau

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ben wel benieuwd wanneer er een oplossing gaan komen. Hebben jullie al een idee hoe vodafone dit aan gaat pakken ivm onkosten vergoeding e.d.?Ik heb contact met apple gehad en die zeggen via google oudere versie IOS downloaden en op je iphone zetten, maar hoe doe ik dit. Ik heb hem gedownload, maar ik weet niet hoe ik dat geimporteerd krijg!Want bij het ene toestel lukte het wel om hem via herstel weer aan de gang te krijgen, maar die andere doet helemaal niets meer en alle gegevens zijn gewist!Groeten Peertje



vandaag bericht weer van vodafone: Geachte mevrouw Van Druten,Naar alle waarschijnlijkheid zal er een compensatie geregeld worden voor u, maar ik kan op dit moment niet aangeven welke compensatie er zal komen.Met vriendelijke groet,Paul. Dus weer lekker vaag..........
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic