rjvijver

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mms Met Android

Dag allemaal,

Onlangs heb ik een HTC legend gekocht, deze heeft een Android besturingssysteem met uiteraard een Vodafone abonnement. Echter heeft de telefoonwinkel (Phonehouse) van alles geprobeerd om met dat ding een mms te versturen, wat dus niet lukt!!. Ook bij Vodafone hebben ze gekeken en alle instelling, volgens hun eigen gegevens, juist ingesteld, nog steeds is het niet mogelijk om een MMS te versturen. Nu werd ik door Vodafone verzocht om op android Market te kijken voor meer info maar dat brengt me niet verder.

Wie kan me helpen om met mijn HTC legend mms'jes te versturen?
2 Reacties 2
PeterPru

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag allemaal,

Onlangs heb ik een HTC legend gekocht, deze heeft een Android besturingssysteem met uiteraard een Vodafone abonnement. Echter heeft de telefoonwinkel (Phonehouse) van alles geprobeerd om met dat ding een mms te versturen, wat dus niet lukt!!. Ook bij Vodafone hebben ze gekeken en alle instelling, volgens hun eigen gegevens, juist ingesteld, nog steeds is het niet mogelijk om een MMS te versturen. Nu werd ik door Vodafone verzocht om op android Market te kijken voor meer info maar dat brengt me niet verder.

Wie kan me helpen om met mijn HTC legend mms'jes te versturen?



Ik heb sinds een week een HTC Desire en ik heb hetzelfde probleem. Ik heb drie keer contact gehad met Vodafone, en alle instellingen op mijn mobiel kloppen. Toen zei Vodafone dat het niet aan hun ligt maar aan HTC, die heb ik gebeld en zij geven als oplossing om er een andere simkaart in te doen als test, en dan niet één van Vodafone. Dit ga ik vanavond proberen(een KPN simkaart). Mocht dit dan nog niet lukken, dan adviseert HTC om een harde reset te doen, maar dat doe ik liever niet want dan ben ik alle instellingen kwijt, maar als het moet dan moet het. Ik heb al wel een andere Vodafone simkaart geprobeerd, die komt uit een toestel waar MMS wel mee werkt, maar dan krijg ik dezelfde melding, namleijk: algemene netwerkfout, kan het bericht niet verzenden(of ontvangen)
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,

Over dit onderwerp is al een topic aangemaakt in het HTC subforum, en intussen is er ook al een workaround/oplossing voor beschikbaar. Gelieve het forum goed door te lezen voor er nieuwe topics aangemaakt worden; vaak zijn er al bestaande topics die het probleem bespreken.

Zie het volgende topic voor de oplossing: Mms Instellingen Htc Desire. - Vodafone Forum

Met vriendelijke groet,

Martijn,
Vodafone Forum Team.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic