Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,452Oplossingen
  • 1,942Discussies
  • 86.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Twee Mb Aanbieding Gekregen, Hoe Nu Verder? Alleen-lezen Onopgelost

Via SMS ontving ik van Vodafone twee dagen geleden een aanbieding voor drie maanden gratis internet op mijn mobiel. Ik heb het geactiveerd en wilde de regels nalezen maar kan ze nergens vinden. Weet i...

Live Chat Alleen-lezen Onopgelost

op de catogerie fun staat live chat ben aangemeld maar kan niet meer inloggen wie kan mij verder helpen

Abbo Omzetten Naar Iphone Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg binnenkort van mijn werk een iphone. Ik heb in julie mijn contract verlengd en heb nu een sim only abonnement. Is het mogelijk om deze nu alweer te verlengen als ik overstap naar een iphone a...

Update Desire 2.10.405.2 Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,vandaag zijn er berichten verschenen over een nieuwe update van HTC voor de Desire.Ik krijg geen melding van de update, ook niet als ik handmatig zoek.Ik heb een aantal vragen:-Is deze ...

Http 504 Error / Foutmelding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een webserver die benaderbaar is via het internet, maar niet via mijn vodafone verbinding:dit levert een http 504 foutmelding op. Ik heb vanalles geprobeerd, maar krijg het niet opgelost...

Live Chat Alleen-lezen Onopgelost

wie kan mij vertellen hoe ik live chat vodafone weer kan gebruiken

Voicemail Notificatie Op Toestel Blijft Aanwezig Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 4 maanden gebruik ik de Samsung B7610,Er blijft echter nadat er een voicemailbericht is ingesproken een melding op het toestel achter.Deze melding blijft aanwezig ondanks dat de voicemailbericht...

Sony Ericsson Hazel J20I Alleen-lezen Onopgelost

Heeft iemand voor mij de instellingen (MMS en internet) voor mijn Sony Ericsson Hazel J20i??Ik kan deze instellingen nergens vinden.alvast bedankt

Sms Diensten Alleen-lezen Onopgelost

Goeie middag,Ik zat me even af te vragen, stel ik wil voor een spel credits kopen en ik moet daarvoor een SMS sturen. Wat ik me dan afvroeg is of er dan gewoon een euro van je tegoed af gaat, of dat e...

25Mb Buitenland Alleen-lezen Onopgelost

We waren 14 dagen in Tsjechië, en ik dacht: dan sluit ik 2x een 25mb op reis af. De info zegt dat die een week geldig is. De eerste week ging prima, volgens plan. Op de laatste dag kreeg ik een berich...

Hyves Contacten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Vandaag al mijn dubbele contacten samengevoegd, wat overigens een redelijke klus was. Nu krijg ik op de telefoon geen foto te zien(van hyves) maar gewoon het standaard silhouet. Heeft iemand hie...

'tegoed En Verbruik' Voor Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Ik logde net in bij MyVodafone en heb sinds kort een nieuw abbonement.Maar nu staat er onder bij tegoed en gebruik een aantal blox voor BlackBerry die ik ingeschakeld heb waar prijzen achter staan.Zij...

Foto's Op Twitter Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Zou graag willen weten of er meer mensen zijn die geen foto's op twitter kunnen zetten met de Vodafone 360 (Samsung h1).Als ik een foto wil uploaden (via bijv. twitpic of twitgoo) werkt...

Mms Weergeven Online Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb zojuist een MMS ontvangen uit Italië maar mijn mobiel kan hem niet weergeven. In plaats daarvan kreeg ik een berichtje waarin stond dat ik op www.vodafone.it een code moest invullen. Nu heb ik ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen