Hoi
Devil1994 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat je nu al een slechte ervaring hebt met Vodafone. En dit nu alleen al bij het aanmelden van je nieuwe contract. In je bericht kan ik niet opmaken of je abonnement nu ook al is ingegaan of dat je vanaf een andere provider komt en dat de aansluit datum in de toekomst ligt.
Dit is een klanten helpt klanten community en uit privacy kan Ik als klant natuurlijk niet bij je gegevens. Je zal daar echt de
klantenservice van Vodafone voor moeten hebben. Snap dat je daar nu boos over bent maar om dan gelijk bij het eerste te melden dat Vodafone klantenservice ruk is, jammer!!
Je kan de klantenservicen bereiken (0800-0560) van ma t/m vrij van 08;00 - 21:00 uur en op zat van 09:30 t/m 18:00 uur. Probeer het straks om 08:00 uur gelijk en anders kan je ze beter even een privé berichtje sturen via
Twitter en/of
Facebook. Daar kunnen ze gelijk uitzoeken wat er aan de hand is.
Het zal zeker goed komen, daar streeft Vodafone altijd naar!