Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,127Oplossingen
  • 1,513Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

My vodafone account maken lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik wil een my vodafone account maken, omdat ik het toestel+abonnement over heb genomen van een collega van me. Ik heb volgens mij alle benodigde gegevens om de account te maken, maar na alles in...

J-d-M door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling vodafone abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik wil (al 2 dagen) een Vodafone abonnement afsluiten via de website, maar dit lukt niet. Ik heb momenteel een Ziggo mobiel abonnement en aangezien wij thuis een Alles-in-één pakket hebben van ...

wallet werkt niet voor paypall en ov-chip Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag een paar uur aan het prutsen geweest met de wallet app.Zowel Paypall als OV-chip gekoppeld. Beide worden netjes weergegeven in de app.De kaarten staan ook "aan" in de app. Toch kan ik niet bet...

sander78 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kleuren Samsung S8 en S8plus Alleen-lezen Opgelost

Hallo, waarom is de S8 maar in drie kleuren beschikbaar, terwijl hij ook bijvoorbeeld in Artic Bleu is. Op de site van Vodafone staat dat het toestel ook in Artic Bleu aanwezig is, maar bij bestellen ...

Rob0860 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

Ben vandaag overgestapt naar jullie maar heb nog steeds geen service

Rutje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

TomTom GO Mobile update geen verkeersinformatie (Traffic HD) Alleen-lezen Opgelost

Toestel: Xiaomi Redmi Note 4 (dual sim telefoon)Software: MIUI Global 8.2.1.0 (stable) - Android version 6.0App: TomTom GO Mobile 1.16.1Probleem: Via Vodafone 4G/3G/etc. haalt TomTom geen verkeersinfo...

nitpicker door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

hotspot Alleen-lezen Opgelost

Sinds een paar weken heb ik een probleem, we hebben 2 smart phones geregeld zet ik bij mij de hotspot aan en op de andere telefoon het wifi signaal voorheen kon ik op de andere telefoon dan gewoon int...

Anja329 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Fair use policy Alleen-lezen Onopgelost

I took out a one year contract with vodafone nl in february, knowing that I would be leaving NL for the UK in september, on the basis that I would be able to carry on using my contract as I do in NL. ...

Klacht bestelling Vodafone abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Al weer een tijdje geleden (9 september) toen de iphone 7 uitkwam had ik het vertrouwen genomen in vodafone en een abbonement gecombineerd met Iphone 7 online besteld. Dit vertrouwen werd helaas gesch...

imWevi door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gsm abbonoment Alleen-lezen Onopgelost

Beste ik woon in België en ik zou graag een Nederlands abbonoment hebben omdat ik in Nederland werk en nu had ik de vraag als ik na de winkel toe ga en mij daar een abbonoment wil aansluiten als dat g...

Gkevin123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement eerder activeren Alleen-lezen Onopgelost

6 juni stap ik officieel over van T-mobile naar Vodafone. Mijn MB's bij T-mobile zijn nu bijna op, dus zou ik 3 dagen eerder over willen stappen naar Vodafone, kan dat?groeten Tonie.

Tonie72 door Gedreven Ontdekker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Facturen betalen vanuit de app Alleen-lezen Onopgelost

Met de oudere versies van de vodafone app kon ik direct vanuit de app facturen betalen. Sinds de update kan dat niet meer. Je ziet de facturen staan maar verder kan je niks mee. Ik vraag me af of de a...

Danx door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat is per 1 juni 2017 het voordeel van Red essentials in plaats van Smart? Alleen-lezen Opgelost

Goedendag.Afgelopen maand (begin april 2017) heb ik mijn abonnement flink verhoogd van Start naar Red essentials.In de plaatselijke telefoonwinkel werd me dit geadviseerd, omdat dit abonnement binnen ...

hans2 door Liefhebber
  • 25 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Slecht tot geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op mijn werk slecht tot geen bereik. Terwijl andere met een andere provider vol bereik hebben. Hoe kan dat?

Cool349 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smart platinum 7 android 7 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal. Ik ben sinds enige tijd een blijde bezitter van de Vodafone smart Platinum 7 (VFD900). 1 van de redenen dat ik deze telefoon heb gekozen is omdat deze geüpdatet zou worden naar Android 7...

Jojok door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Geen Vodafone YOU bundels meer? Alleen-lezen Opgelost

Vandaag voor mij en mijn zoon (11 jaar) weer een YOU S-bundel willen activeren. Netjes inloggen op de website en dan zie je ineens dat er geen YOU S of enige andere YOU bundel meer te krijgen zijn. We...

Gebruik maken van nieuwe abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik ben overgestapt naar vodafone. Mijn oude abbo bij een andere provider verloopt op 6-06-2017 maar ik heb het simkaartje van mijn nieuwe vodafone abbonement al en wil deze ook al gebruiken. Kan d...

Dubbele data mobiel internet Alleen-lezen Onopgelost

Enkele weken geleden hebben we een mobiel internet start abonnement afgesloten. We hebben al twee Vodafone abonnementen en een ziggo alles in een, dus dubbele data. Heel fijn! Nu hebben we op het mobi...

Ceetje door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

SIM ONLY Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Ik wil graag een nieuwe klant worden bij Vodafone. Maar dit wil ik met een Sim Only abonnement. is het ook mogelijk dat ik naar een Vodafone winkel ga en het daar aanvraag dat ik gelijk mijn nieuw...

gebelde nummers terug zien Alleen-lezen Onopgelost

graag wilde ik weten hoe ik mijn gebelde nummers terug kan zien van 6 weken geleden ?m.v.g.

ossy36 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen