Vandaag zou mijn nieuwe abonnement ingaan bij Vodafone. Ik heb een Welkomsbericht ontvangen op mijn oude telefoon/met T-mobileprovider.
Echter op mijn nieuwe telefoon nog geen aansluiting op het netwerk.
Aanmelden op myvodafone met mobiele nummer wil niet lukken.
Kunt u mij verder helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @bakero66
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Uiteraard kan je enkele keren per dag proberen om je toestel even uit en weer aan te zetten. Maar hou er aub rekening mee dat de dag van omzetting de gehele dag in beslag kan nemen. Dus dat is vanaf 00:01 uur t/m 23:59 uur. Bij de een gaat het snel en bij een ander duurt het langer.
Nog even geduld hebben en dan komt het vandaag zeker goed.
De telefoon al een keer opnieuw opgestart?
Hoi @bakero66
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Uiteraard kan je enkele keren per dag proberen om je toestel even uit en weer aan te zetten. Maar hou er aub rekening mee dat de dag van omzetting de gehele dag in beslag kan nemen. Dus dat is vanaf 00:01 uur t/m 23:59 uur. Bij de een gaat het snel en bij een ander duurt het langer.
Nog even geduld hebben en dan komt het vandaag zeker goed.
Hey @bakero66 . Welkom hier!
Werkt alles inmiddels zoals het moet? 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.