bakero66

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn nieuwe abonnement is nog niet ingegaan.

Vandaag zou mijn nieuwe abonnement ingaan bij Vodafone. Ik heb een Welkomsbericht ontvangen op mijn oude telefoon/met T-mobileprovider. 

Echter op mijn nieuwe telefoon nog geen aansluiting op het netwerk. 

Aanmelden op myvodafone met mobiele nummer wil niet lukken. 

Kunt u mij verder helpen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @bakero66 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard kan je enkele keren per dag proberen om je toestel even uit en weer aan te zetten. Maar hou er aub rekening mee dat de dag van omzetting de gehele dag in beslag kan nemen. Dus dat is vanaf 00:01 uur t/m 23:59 uur. Bij de een gaat het snel en bij een ander duurt het langer. 

Nog even geduld hebben en dan komt het vandaag zeker goed. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
BasBanning

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 4Oplossingen
  • 22Likes

De telefoon al een keer opnieuw opgestart?

Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @bakero66 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard kan je enkele keren per dag proberen om je toestel even uit en weer aan te zetten. Maar hou er aub rekening mee dat de dag van omzetting de gehele dag in beslag kan nemen. Dus dat is vanaf 00:01 uur t/m 23:59 uur. Bij de een gaat het snel en bij een ander duurt het langer. 

Nog even geduld hebben en dan komt het vandaag zeker goed. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @bakero66 . Welkom hier!

Werkt alles inmiddels zoals het moet? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic