Juweeltje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn internet werkt niet

Mijn internet en als ik wil bellen doet het helaas niet.
Hoe kan dat?
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Juweeltje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je sim-kaart al eens uit je toestel gehaald en opnieuw erin gestoken?
Of je toestel even uit- en weer aangezet? Meestal wil dit wel helpen.

Probeer daarna, als je de mogelijkheid hebt, om je sim-kaart in een ander toestel te stoppen.
Misschien dat er iets mis is met je toestel, dat kan ook altijd nog. Mocht je er nu helemaal niet uit komen dan adviseer ik je even langs een Vodafone winkel te gaan en/of contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Je kunt ook eventueel via hier een chat starten.

Normaal zou ik zeggen dat het misschien aan je APN instellingen ligt, die je overigens wel kan controleren natuurlijk (bij instellingen - mobiel netwerk) en je zou ook nog even kunnen proberen om handmatig je provider aan te passen en weer terug te zetten naar Vodafone. Soms werkt dit ook nog wel eens.

Laat je nog even weten of het is gelukt, of niet. Bedankt!


De instellingen voor internet van Vodafone op je mobiele telefoon (APN) zijn als volgt:

  • Naam: Vodafone
  • APN: live.vodafone.com
  • Proxy: Niet ingesteld
  • Poort: Niet ingesteld
  • Gebruikersnaam: Niet ingesteld
  • Wachtwoord: Niet ingesteld
  • Server: Niet ingesteld
  • MMSC: Niet ingesteld
  • MMS-poort: Niet ingesteld
  • MCC: 204
  • MNC: 04
  • Verificatietype: PAP
  • APN-Type: default
  • APN-Protocol: IPv4
  • Roamingprotocol voor APN: IPv4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Juweeltje, werkt je internet inmiddels weer?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gesloten, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic