rys€192001

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn dubbele data van afgelopen maand werd niet gecompenseerd

Hallo,

 

Ik heb een simkaart only aangeschaft, ik moet 2 weken wachten tot dat ze het koppel bij ziggo. Wel "gelukt" na 4 weken. Maar nog steeds geen dubbele data. Alweer vodafone gebeld en zegt gaan ze kijken wat er aan de hand is. Inmiddels is het weer 3 weken voorbij. Dus vandaag gebeld, wel opgelost. Maar ik kreeg alleen voor deze maand het dubbele data. De afgelopen maand NIET. Ik hoop dat ik het toch wel krijg. Ik heb wel voor betaald. Als niet, dan weet ik dat ik voor beide providers (ziggo en vodafone) niet verder kan...

Ik had gehoopt voor een betere dienst.

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @rys€192001 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend als je moet wachten tot de controle gereed is en je dubbele data en korting krijgt op je abonnement. Het is een extra die Vodafone geeft als je ook ZIGGO klant bent. Daarom staat deze ook niet op je contract want als je zou stoppen bij een van de twee, dan vervalt deze combi korting en/of dubbele data. 

Nu ben ik niet werkzaam bij Vodafone maar ik kan me voorstellen dat ze de vorige maand niet meer kunnen corrigeren en omdat je nu nog in de nieuwe data maand zit, kunnen ze dat voor deze maand wel regelen. Uit ervaring hier op de Community kan ik je dit wel melden. De data waar je voor hebt betaald heb je natuurlijk wel gewoon gekregen, de extra’s is extra en betaal je eigenlijk niet voor. 

Als je hierover een klacht wilt indienen dan kan je dit het beste via de website doen, deze pagina, en dan zal de juiste afdeling het voor je bekijken en je hierover berichten. In het weekend is er niemand van Vodafone aanwezig om je te helpen. Bij online melding, hou 5 tot 10 werkdagen aan voor je reactie krijgt. Succes in ieder geval en dan is het afwachten tot ze je berichten. 

Nog even ter info, je kan data nooit meenemen naar de nieuwe maand. In de nieuwe maand begint je data weer gewoon bij het aantal wat bij je abonnement hoort. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic