Hoi
hartmannmedia Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Mag ik je er eerst op attenderen dat dit een open Community is en iedereen je bericht kan inzien. Het lijkt me daarom verstandig om de privé gegevens te verwijderen. Doe dit, want je weet nooit waar het allemaal terecht komt!!
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie
hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.
Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur
Daarnaast kan je direct overleggen met de klantenservice over het overnemen van het TM contract van je partner. Deze komt ook op je naam te staan en krijgt dan een Red Together Extra abonnement. Het beste is gewoon om het nummer te bellen en dan kunnen ze je hiermee helpen.
Heb je ook een Ziggo abonnement dan krijg je ook nog eens Dubbele data (dat is dan 160GB ipv 80GB) en korting op je Vodafone abonnement en via Ziggo krijg je dan een thema kanaal gratis (waar je zelf uit kunt kiezen). Dat is toch mooi meegenomen :). Zie de voorwaarden op deze pagina:
www.vodafone.nl/non-stop (Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.)
Mocht je nog vragen hebben dan help ik je graag verder.
Succes en alvast veel plezier met Red Together (heb zelf ook en het is geweldig).