Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:En nog een keer vet gedrukt TopicGeplaatst door: Lisa-

Energieboy door Super Expert
  • 10563 Topics
  • 3280 Oplossingen
  • 2526 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Tegen huisregels in grote letters geschrevenTopicGeplaatst door: Lisa-

• 10563 Topics
  • 3280 Oplossingen
  • 2526 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Het ruikt wel naar spam hoor!Heb niet op de link geklikt maar deze staat er al voor een 2e keer in (van de week heb ik zoiets ook al langs...

• 10563 Topics
  • 3280 Oplossingen
  • 2526 Likes

Vodafone winkel Winterswijk tijdelijk gesloten Alleen-lezen Onopgelost

Beste klant,Misschien heb je het al gehoord, maar door een brand is onze winkel in Winterswijk tijdelijk gesloten sinds begin juli 2018. Heb je in de tussentijd een dringende vraag? We helpen je graag...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Ziggo vodafone red Alleen-lezen Opgelost

Hoi! Ik woon bij mijn ouders (ik ben student) en wij hebben Ziggo Thuis. Nu moet ik mijn eigen abbonement afsluiten en ik vroeg me af of ik wel de korting met ziggo krijg als ik vodafone neem wanneer ...

Slecht ontvangt signaal iPhone X Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een iPhone x maar ik vind mijn signaal echt heel slecht zowel het 4g netwerk als via de WiFi Het lijkt wel alsof de telefoon het signaal slechter ontvangt? Mijn vrouw heeft de iPhone 7 en die h...

AlwinKalt door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen informatie abonnement My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik ben binnen Vodafone overgegaan van prepaid naar abonnement. Krijg bericht dat mijn eerste faktuur is in te zien. Wanneer ik inlog met mijn Vodafone account, kom ik op het prepaid gedeelte met de me...

arie s door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sms ontvangen als je limiet bijna gehaald hebt. Buiten je bundel gaan Alleen-lezen Opgelost

Ik heb even een vraagje. Wij hebben een gezin abonnement van Vodafoon. 4 nummers. Op maar 1 nummer( iPhone ) krijg ik een sms als limiet bijna bereikt is en over mijn bundel dreig te gaan. Nu wil ik d...

redtband door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Enquête: Netflix Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Voor mijn studie doe ik onderzoek naar de zoekfunctie van Netflix.Hiervoor heb ik een enquete samengeteld.Het invullen ervan duurt maximaal 5 minuten.Zouden jullie mij kunnen helpen door de enqu...

MouseBoy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Levering Iphone XS Max 64 GB Gold Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Misschien is het een stomme vraag, maar ik stel hem toch.Ik heb maandag 17 september de nieuwe Iphone XS Max 64 GB Gold besteld.Die woensdag ontving ik een SMS dat de telefoon in week 40 ...

AnneKr door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Denk dat jullie deze beter kunnen verwijderen !!Spam of niet? Is geen reclame website, toch? TopicGeplaatst door: MouseBoy

• 10563 Topics
  • 3280 Oplossingen
  • 2526 Likes

Systeemwerkzaamheden in de nachten van 29 en 30 september Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/bea19Dit weekend vinden er ’s nachts werkzaamheden plaats aan onze systemen. Dit betekent dat onze webshop, My Vodafone (zowel website als app), en de chat tijdelijk niet beschikbaar...

Sharon door Oud Community Moderator
  • 3523 Topics
  • 215 Oplossingen
  • 441 Likes

Sms werkt niet in Zuid Spanje Alleen-lezen Opgelost

Ik ben in Murcia op 23 september geland met het vliegtuig en naar het dorp Carmoli op bezoek.Ik kan wel bellen maar mijn sms,jes naar Nederland Maastricht worden niet afgeleverd en andersom ook.Gek ge...

ARichard door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Wat ga ik betalen na de looptijd van het contract (Red Together)? Alleen-lezen Onopgelost

AchtergrondIk heb vandaag een telefonische verlenging gedaan naar een Red Together (43 eu pm) en Red Together Extra Maand (14 eu pm). Ik ben al zo'n drie weken aan het pogen dit voor elkaar te krijgen...

mrk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis 5 GB extra bij een Start M abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

Ik mag mijn abonnement verlengen.Mij wordt de Sim Only Start M aanbevolen.500 MB, 150 minuten bellen en onbeperkt sms'en voor €11,- per maand.Als ik deze selecteer en ga kijken, staat er ineens het vo...

KeesW2 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Bellen over WiFi: slechte kwaliteit Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen, Ik heb vanaf een paar weken last van slechte audiokwaliteit als ik met WiFi bel/gebeld word. Ik hoor de andere kant prima maar mijn stem komt haperend (audio valt even weg zegmaar) de ...

Samsung s9 cash back Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb een vraag. Ik wil een Samsung met abonnement nemen. (Verlengen)Nu kan ik kiezen hoeveel geld ik bij moet betalen, maakt het voor de cash back actie uit hoeveel ik bij moet betalen om de 1...

Overstappen Vodafone met behoud van huidige mobiele nummer Alleen-lezen Opgelost

Momenteel ben ik het formulier aan het invullen, online lukt namelijk niet, maar ik hoef toch geen overstap datum in te vullen als ik naar prepaid overstap, dit opzeggen kan ik dan zelf doen.Het is na...

marhet door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Samsung startscherm problemen na update 7.0 Alleen-lezen Opgelost

Mijn samsung galaxy A3 (2016) is vorige week geüpdate Naar versie 7.0 door deze update was mijn startscherm gereset naar het standaard startscherm al mijn pictogrammen waren verdwenen ik moest mijn st...

tsmede door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzekering opgezegd Alleen-lezen Opgelost

Hoi Vodafone,In april ben ik naar jullie overgestapt vanaf KPN. Ik heb toen een Samsung Galaxy S8 gekocht in combinatie met de XL abonnement. Er werd mij verteld dat je over de eerste maand sowieso ve...

Empie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen