Ton56

Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Mijn Blox en overzicht tegoed niet synchroon

Sinds kort geven mijn overzicht tegoed en mijn blox niet meer hetzelfde aan: in mijn blox staat de gratis 300MB wél maar in mijn overzicht tegoed sinds kort niet meer ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Ton56 ,

Fijn dat het opgelost is, hopelijk overkomt je dit niet nog eens zo wel neem dan even opnieuw contact op.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Ton56
topicstarter
Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Imiddels weer zichtbaar, net zo plotseling weer verschenen als het was verdwenen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Ton56 ,

Fijn dat het opgelost is, hopelijk overkomt je dit niet nog eens zo wel neem dan even opnieuw contact op.
Ton56
topicstarter
Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Al weer 2 dagen geen extra 300MB op het overzicht tegoed maar wel in mijn Blox . . .
Ton56
topicstarter
Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
En plotseling na 2 1/2 dag weer zichtbaar . . .
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Ton56

Kun je aangeven wat je precies merkt op dit moment? Er komen inderdaad meer klachten binnen over het niet kunnen inzien van het tegoed. Zie je helemaal niets staan of zie wel wat maar klopt dit bedrag niet?
Ton56
topicstarter
Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Als gezegd: in mijn blox is de gratis 300mb wel altijd zichtbaar maar in het overzicht tegoed niet altijd. Als het wel zichtbaar is kan ik wel zien hoeveel ik al heb verbruikt maar als het niet zichtbaar is kan dit dus niet wat niet erg handig is
Ton56
topicstarter
Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Histeren mijn bsw abbo via internet verlengd naar een smart 500 sim only abbo. Alles goed gegaan alleen ook nu weer wel 500mb te zien bij mijn blox maar niet in het overzicht waar het tegoed staat. Lastig dus om te zien hoeveel van de 500mb is gebruikt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Ton56,

Het is uiteraard niet handig dat je de extra BloX niet kunt inzien via je My Vodafone! Ik raad je aan om dit bij onze klantenservice te melden. Via het Forum kunnen we je gegevens namelijk niet inzien. Hierdoor kan dit niet bij onze technici worden gemeld.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic