Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

internet slecht Alleen-lezen Opgelost

Hoi in Zelhem gld is het internet nu al 3 dagen slecht.nog steeds geen verbetering.pagina.s openen niet op internet hij blijft maar zoeken.in Doetinchem is de ontvangst prima en werkt alles goed.wanee...

Omzetten naar 4G Red Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik heb vorig jaar een 2-jarig Bel+SMS+Web contract afgesloten met 500Mb data en een Samsung Galaxy S4 met bijbetaling van naar ik meen 150 euro. Dat abonnement kost me nu 37,50 per maand. Als ik ...

geen filmpjes in 4G Alleen-lezen Opgelost

Vandaag is mijn abonnement over gezet naar Vodafone Red. Wanneer ik verbonden ben met 3g of 4G worden de filmpjes in bijvoorbeeld de dumpert-app niet geladen. Bij mij vorige provider deed het het nog ...

Installatie Vodafone thuis Alleen-lezen Onopgelost

Posting is verplaatst naar het Forum: Vodafone ThuisGelet op de inhoud van het bericht is deze daar op zijn plaats.Succes !Netwerker

Vodafone red abonnement verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn vodafone red abonnement bij jullie verlengt en kreeg daarbij een Samsung Galaxy S5, waarvan het beeldscherm het niet deed toen ik het toestel uit de doos haalde. Het toestel was telefonisc...

mijn data Alleen-lezen Onopgelost

Besteik heb 2 GB internet elke maand alleen deze maand staat er 0....ik heb weinig geinternet met mijn mobiel en toch is alles op.....hoe kan dit?Als ik op de app van jullie kijken worden deze bundels...

buitenlands netwerk Alleen-lezen Onopgelost

ik heb nu ongeveer een jaar een Samsung galaxy s 3 en elke keer als ik in het buitenland ben wilt mijn telefoon zich niet registreren op een ander netwerk. ik heb het verschillende keren geprobeerd me...

3G internet nooit aanwezig Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, sinds een tijdje heb ik een Huawei G525 telefoon, met een Vodafone abbonement. Het vreemde is nu dat ik eigenlijk altijd wel mobiel internet heb, maar erg traag. Daarbij vind ik het vreemd dat ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen