Britt02O2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Migratiekosten van €50,-

Hallo, tot mijn grote verbazing zag en hoorde ik dat er opeens €50,- euro van mijn rekening gehaald zou worden wanneer ik (zoals afgesproken -KOSTELOOS- met de belcompany winkel in assen) mijn abbonement na een jaar naar beneden zou halen. De afspraak bij de winkel was dat ik mijn abbonement na een jaar kosteloos verlagen kon, ik moest dan naar de winkel terug gaan en dan werd het voor mij geregeld. Echter word ik nu al een tijdje van het kastje naar de muur gestuurd. De winkel zegt dat ik het moet regelen met de klantenservice, omdat er een afspraak gemaakt is en enkel en alleen de vodafone klantenservice dit verder kan handelen. Wanneer ik met de klantenservice bel, zeggen zij dat ze niets voor mij kunnen betekenen en dat de winkel dit op moet lossen. De afspraak staat, dat is helder. Maar mijn vraag is, waar kan ik nu met mijn verzoek heen? Heeft iemand een oplossing?
4 Reacties 4
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Dat de afspraak staat, is misschien niet zo helder.
Heeft u dit zwart op wit?
Anders vermoed ik. dat de verkoper u mooi gefopt heeft
Britt02O2
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, die afspraak staat zwart op wit. Het staat namelijk in de voorwaarden van mijn contract. Maar alsnog kan er niks mee gedaan worden, dubieus.
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hallo,

Waar staat dit dan in de voorwaarden? Abonnement migraties worden hier voor zover ik weet totaal niet in opgenomen...

Groeten,
Flow
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Flow heeft gelijk. Wijzigingen van bestaande mobiele abonnementen zijn niet opgenomen in de Algemene Voorwaarden.
Wel staat er iets over vermeld op de website van Vodafone:

Minder minuten, sms of data

Je kunt je abonnement verlagen als je langer dan 6 maanden geleden je abonnement hebt aangesloten of verlengd. Dit kost eenmalig € 50,00

Wijzig je abonnement

Je abonnement wijzigen is heel makkelijk: bel ons of loop even binnen in een Vodafone winkel.
Bel naar 1201Vind een winkel

Wat gebeurt er als je je abonnement aanpast?


  • De einddatum van je contract verandert niet
  • Eventuele acties en kortingen op je huidige abonnement vervallen
  • Het overgebleven tegoed van de vorige maand vervalt
Einde quote van de website van Vodafone, betreffende wijzigingen op bestaande abonnementen.
Voor de duidelijkheid heb ik de informatie over de kosten een blauwe kleur, en een grotere letter gegeven.

Het ziet er naar uit dat je bent misleid door de verkoper van de BelCompany winkel in Assen.
Ik kan mij echt niet voorstellen dat in jouw geval de voorwaarden over de kosten terzijde zijn geschoven.

Met andere woorden: ik geloof je gewoon niet.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic