vdstar

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Micro SIM

Ik heb tijden geleden via mijn werkgever een telefoon (nokia 3110) gekegen met een abonnement en nu wil ik een ander toestel (galaxy S3) gaan gebruiken, echter gaat hier een micro sim in. Ik vraag me dus af of ik in de winkel gewoon een micro sim kan halen, terwijl het abonnement niet op mijn naam staat. Of ben ik verplicht dit via mijn werkgever te regelen?
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Heey vdstar,

Nee dat is niet mogelijk. Je dient je namelijk ook te identificeren als contactpersoon met een geldig ID bewijs.

Bekijk in context

4 Reacties 4
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi vdstar,

Alleen de contractant kan een simwissel aanvragen. Als het abonnement niet op jouw naam staat, dan is het niet mogelijk om de sim te wisselen in een Vodafone winkel. Je kunt in deze situatie het beste contact opnemen met de persoon binnen jouw bedrijf die deze zaken met Vodafone regelt. Heb je misschien een accountmanager of een ander contactpersoon waar je terecht kunt? Deze persoon kan ook een nieuwe sim bestellen via de klantenservice.
vdstar
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie.
 
Dan ga ik maar eens contact opnemen met de persoon binnen ons bedrijf om dit voor elkaar te krijgen, hopelijk willen ze hier aan mee werken.
 
Dat het online niet mogelijk is om een simkaart aan te vragen als je niet de owner van het contract bent snap ik. Had alleen wel de verwachting dat je in de winkel de sim gewoon om kon wisselen, aangezien je de oude gewoon bij je hebt.
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Heey vdstar,

Nee dat is niet mogelijk. Je dient je namelijk ook te identificeren als contactpersoon met een geldig ID bewijs.
vdstar
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, dan zit er niets anders op als even via mijn werkgever te kijken voor een nieuwe simkaart.
 
Bedankt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic