Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,235Oplossingen
  • 1,674Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

EDGE Nederland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik heb een blackberry en in rotterdam is er op een bepaalde plek EDGE op vol bereik, als ik dan naar mn school ga verandert dat in GPRS, terwijl de afstand maar heeel erg klein is tussen 5 strep...

Deen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iphone 4s slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

ik heb sinds zaterdag de nieuwe iphone 4s.ik heb hier voor altijd kpn gehad en had met me nokia altijd vol bereik.nu heb ik vodafone en geeft me iphone maar 1 og geen streepje aan .ik woon niet aggele...

iredydo door Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onderhoudswerkzaamheden Forum 11/11 Alleen-lezen Onopgelost

In de nacht van 10 november op 11 november zullen er onderhoudswerkzaamheden plaatsvinden aan het Forum.In principe zouden jullie er geen last van moeten hebben, maar ik kondig het toch maar even aan....

Tim door Ontdekker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Na web+sms blox, geen dienst meer kunnen aansluiten. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Blackberry, en gister heb ik perongeluk de blox ''WEB SMS AAN'' geactiveerd.Toen ik zag dat deze niet voor Blackberry geschikt was, heb ik hem weer gedeactiveerd.Ik probeer nu weer Blackber...

Eerste rekening Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb onlangs een abonnement bij Vodafone afgesloten. Wat ik erg vreemd vind is de timing van de eerste rekening. Mijn eerste maand bij Vodafone is oktober 2011, dus dan verwacht je dat de rek...

Pandora door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Online Winkel Chat Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Ik heb een vraag over de Online Winkel Chat,Is het normaal dat niemand je komt helpen? Hier staat hij inmiddels al een paar uur open, maar nog niemand tot me gekomen.Tevens staat er ophttps...

bramsz door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Internet Alleen-lezen Onopgelost

Hoi!Misschien een overbodige vraag, want heb al veel vragen over dit onderwerp gelezen maar even voor de zekerheid. Ik heb een Blackberry bold 9700, maar na 4 reperaties is hij weer defect en ben ik e...

Marlou door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet op HTC Sensation, help! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds vandaag de HTC Sensation, nu had ik E en G rechtsbovenin staan, maar geen 3G of H, dus ik dacht, ik ga even naar de instellingen kijken, toen heb ik de APN beetje aangepast, en heb...

Alex93 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

"Na aanzetten "Web&SMS" BloX ontvang ik een sms met foutmelding. Alleen-lezen Onopgelost

Zoals zovelen vanochtend geen "Internet Basis BloX" kunnen activeren. Dus gekozen voor "Web&SMS" BloX. Vervolgens ontvang ik een sms met de volgende tekst, "Vodafone info: Op je huidige tarief kun je ...

Dataverbruik Mobiel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik vroeg me even af of het mogelijk is om ergens mijn dataverbruik te zien?Ik heb een LG GW300 Prepaid met Smartphone Blox (1GB). Graag wil ik mijn dataverbruik weten ivm de aanschaf van een ni...

Traag internet Galaxy S2 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Ik heb mijn Galaxy S2 al een tijdje en heb een Bel+Sms+Web 200 abonnement,alleen ik heb vaak last van een trage internet hij komt meestal altijd te staan op icoon E.Heb de internet-instellingen va...

Ekrem door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone branded? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, zijn alle Samsung Galaxy S2 Vodafone branded? Of kan men bij Vodafone ook een Galaxy S2 die niet branded is?Mij is nl vertelt toen ik 'm bestelde, dat deze helemaal vrij was van alles. Groet Al...

aksinner door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Batterij BB Bold plotseling exceptioneel snel leeg Alleen-lezen Onopgelost

Sinds anderhalve week is de batterij van mijn BB Bold opeens super snel leeg, wel tot twee keer op een dag echt in het rood, zelfs tot uitvallen toe. Normaal hooguit aan het eind van de dag twee stree...

Contact BB Alleen-lezen Onopgelost

Blijkbaar mocht dit niet op de blackberry diensten en hier mag je offtopic gaan whoehoe:D Weet iemand hier hoe ik contact telefonisch kan krijgen met blackberry? groetjes en alvsat bedankt

Maxm door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

web+sms+bel blox wil niet aanmelden Alleen-lezen Opgelost

hallo, sinds 1 november 2011 zijn de blox diensten van vodafone veranderd. nu probeer ik al 3 dagen mijn web+sms+bel blox aan te sluiten, maar het lukt steeds niet vanwege een technische storing. wann...

oventure door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Prepaid blox probleem Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,:D ik heb een vraagje,ik heb gister een blackberry gekocht met een vodafone prepaid kaartjemaar het internet doet het niet, wel via wifi maar niet via mobiel netwerkwat ik gedaan heb is: 1200> opt...

jer1234 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid simkaart in blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Hallo , Ik heb een vraag .Ik heb een gewone Vodafone prepaid simkaart .Kan ik die gebruiken in een blackberry als ik blackberry blox aanzet ?Zodat ik daarmee kan pingen enz .Of moet ik perse een black...

Britrin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Offnet Alleen-lezen Onopgelost

Hey Vodafone, Ik had een vraagje. Op mijn facturen zie ik veel hoog data verbruik staan met omschrijving live.vodafone.offnet.Hierover belde ik dus met jullie klantenservice die na lang navragen terug...

Dennis89 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onscherpe foto's mobiel internet vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik heb sinds kort mobiel internet extra via Huawei K4505. Foto's op websites worden een stuk onscherper weergegeven als ik via ADSL dezelfde website open. Google Maps krijg ik helemaal niet geop...

PMK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen