Mountboard

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Van het kastje naar de muur en weer terug...

Goedemiddag,
 
Al ruim 10 jaar klant bij Vodafone en tot op heden geen klachten. Echter nu ik mijn abonnement wil verlengen word ik van het spreekwoordelijke kastje naar de muur gestuurd.
 
Al verschillende keren met de klantenservice gebeld, maar daar wordt je niets wijzer. Dan weer word ik doorverbonden met de afdeling verkoop, dan weer naar de afdeling loyalty die mij vervolgens weer terugzetten naar de klantenservice. En de keren dat ik het gevoel had iemand aan de lijn te hebben met verstand van zaken, werd de verbinding verbroken (tot nu al 3 keer). Tot gisteren kon ik het geduld wel opbrengen totdat een medewerker van Vodafone mij vertelde dat ik dan misschien maar bij T-Mobile moest gaan kijken en dat ik dan niet moest vergeten om nummerbehoud aan te vragen. Kost ik Vodafone geld, breng ik niet genoeg op??
 
Ik wil helemaal niet overstappen naar een andere provider. Ik wil alleen mijn abonnement verlengen met een nieuw toestel (voorkeur Iphone) en daar wil ik niet teveel voor bijbetalen en ik wil ook geen abonnement wat haast 2 keer zo duur is. Alleen heeft men mij gisteren het gevoel gegeven dat Vodafone mij liever kwijt dan rijk is.
 
Misschien moet in inderdaad maar eens bij T-Mobile gaan kijken.
 
Zo dat is eruit!
 
Mvg,
Mountboard
1 Reactie 1
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Mountboard,

Vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt met onze service. Er zijn verschillende mogelijkheden om te verlengen; dit kan Online, in de Vodafone winkel, via de klantenservice (1201) of via onze verkoopafdeling (0800-0560). Via het forum is dit echter niet mogelijk. Wij kunnen je namelijk geen aanbieding doen. We behandelen op het forum ook geen individuele klachten dus ik kan je helaas via deze weg ook niet verder helpen 😞 Ik adviseer je om contact op te nemen met onze klantenservice als je toch nog het een en ander wilt bespreken. Aangezien ik dit probleem via deze weg niet kan oplossen, zal ik het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic