ik heb ook sinds vandaag red together..Dit lees ik op Serkan zijn topic,,
Wat is dit voor betekenis dan?
Over het persoonlijke Datategoed
Hoe stel ik het persoonlijk Datategoed in?
Het persoonlijk datategoed is door de Beheerder gemakkelijk in te stellen via MyVodafone. Selecteer het groepslid en kies de maximale hoeveelheid data. Je hebt vooralsnog de keuze uit de volgende mogelijkheden: 1 GB, 2 GB, 5 GB,10 GB, 20 GB, 30 GB, 50 GB, 60 GB, 70 GB, 80 GB, 90 GB, 100 GB, 110 GB, 120 GB, 130 GB, 140 GB of 150 GB. Zodra de gebruiker 100% van het datategoed heeft bereikt, sturen we de beheerder én het geselecteerde groepslid een notificatie via sms.
Moet ik het persoonlijk Datategoed iedere maand opnieuw instellen?
Nee, het datategoed blijft iedere maand ingesteld zolang je dit niet wijzigt. Je kunt het datategoed wijzigen of uitzetten op ieder gewenst moment. Het gaat dan op de eerste dag van de nieuwe maand.
Wat gebeurt er als een Groepslid het persoonlijk datategoed bereikt?
Wanneer een groepslid 100% van het persoonlijk datategoed heeft bereikt, sturen we de beheerder én het geselecteerde groepslid een notificatie via sms. Het geselecteerde groepslid kan gewoon blijven internetten. De beheerder kan besluiten om de pauzeknop aan te zetten om de datasnelheid voor deze gebruiker in NL en de EU te beperken. Die kan op elk gewenst moment door de beheerder aan- en uit gezet worden.