Hmkramerfreher

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding Profiel ongeldig bij aanmelding netwerk met prepaid sim

Ik maak gebruik van Huawei mobile WiFi 9211. Heb nu vanuit Spanje las palmas de laatste 2 weken slechts 2 dagen internet verbinding gehad. Krijg geen verbinding meer met Vodafone SE. Sms lukt wel. Ik krijg steeds melding dat mijn profiel ongeldig is?? Weet iemand raad?
7 Reacties 7
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Hmkramerfreher,

Wat vervelend dat je internetverbinding zo slecht werkt. Staat roaming wel aan op je toestel? Zo ja, volg dan eens de stappen via deze link:

https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml

Laat je ons even weten of het hiermee opgelost is?
Hmkramerfreher
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niet opgelost.. Roaming stond gewoon aan.
Bij thuiskomst in Nederland werkt internet via de Mobile Wifi weer gewoon..
Ligt het dan toch misschien aan de eerdere storing met werking prepaid sims in het buitenland? daar het eerder wel gewoon werkte?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hmkramerfreher, er is volgens mij maar één logische verklaring. In Nederland zorgt ons eigen netwerk dat je bij verkeerde APN-instellingen toch wordt doorgeleid. Meestal gebruik je office.vodafone.nl als APN. Als daar iets anders is ingevuld dan wordt je in Nederland dus alsnog omgeleid naar office.vodafone.nl. In het buitenland is dit helaas niet mogelijk en kun je een dergelijke foutmelding over het profiel verwachten. Ik raad je daarom aan om goed te controleren of de APN staat ingesteld op office.vodafone.nl en de gebruikersnaam en wachtwoord beide op vodafone. Lukt het niet? Probeer dan ook nog live.vodafone.com als APN. Met gebruikersnaam en wachtwoord ook vodafone.
Hmkramerfreher
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oké ik heb bij APN telkens gebruikersnaam en wachtwoord leeg gelaten. Zou dit het kunnen zijn?
Anonymous
Niet van toepassing
De APN moet ingevuld zijn: live.vodafone.com
Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone. Zonder deze gegevens zal hij het niet doen Hmkramerfreher
Hmkramerfreher
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vriendelijk bedankt
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic