Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,268Oplossingen
  • 1,733Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Geen vr bril krijgen bij verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Ik stap over van apple naar Samsung en via vodafone koop ik een Samsung galaxy s7 edge op 19-08-2016 . daar zou een gratis VR bril bij krijgen!!!!!!ik wachten op vodafone wanneer de bril komt en vanda...

Verzekering nieuw toestel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een bestaande verzekering, maar wil mijn toestel veranderen, helaas ben ik hier al een aantal weken mee bezig zonder enig resultaat, Vodafone stuurt mij door naar de verzekering en de verzekeri...

Netflix Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk krijg 3 maanden netflix .Van VodafoneMaar dan kijk ik naar mijn bundelStaat er dat er € 9,99 buiten me bundel isHoe kan dat?

Verlenging abonnement wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Gisteren contact gehad met afdeling loyalty omdat mijn abonnement nog niet binnen de 4 maanden is en toch mijn abonnement mogen verlengen, helemaal super. Samsung galaxy s7 met Red c voor €46 e...

Wachtwoorden Myvodafone en Myvodafonethuis Alleen-lezen Onopgelost

Na constant problemen te ondervinden met het inloggen op de vodafone / vodafone thuis site, kwam ik erachter wat het probleem is. Op vodafone (mobiel) dient een wachtwoord te voldoen aan:Gebruik minim...

Samsung galaxy a5 dual sim Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, hoewel in de produktomschrijving van het toestel staat dat de galaxy a5 een dual sim-toestel is, lees ik in andere berichten dat dit niet het geval is. Als ik mij nu dit toestel aanschaf, is da...

3 maanden netflix/onbeperkt data Alleen-lezen Opgelost

Best heer/vrouwIk heb gisteren mijn abonnement verlengd bij Vodafone. Echter hoe kom ik erachter of ik 3 maanden Netflix/ onbeperkt data voor de eerste 3 maanden krijg? Ik zie nergens een melding daar...

Ervaring met bestellen Drivexone? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb al op vele manieren geprobeerd een Drivexone te bestellen voor mijn auto. Noch telefonisch, noch elektronisch lukt het me. Bij bestellen via de website krijg ik de medling dat de Drivexon...

Blox voor black Alleen-lezen Onopgelost

Hey ik heb sinds kort vodafone black...Nu vraag ik mij af of er binnekort nog bloxen komen voor mobiele data in het buitenland...25gb in nederland is best leuk maar 2 gb in buitenland is dan best wein...

Lumia 950 met Cortana Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een Lumia 950.Hoe kan ik hier Cortana op krijgen? mvg, Frits

Is een speciaal, aangepast op mijn behoefte, abonnement beschikbaar? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Mr, Mvr,Mijn huidige provider is T-Mobile. Bij T-Mobile heb ik destijds een contract afgesloten met een special Internet Europa pakket. 500 MB internet in Europa, en als dat op is dan wordt de s...

Samsung Galaxy S5 Marshmallow Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de Samsung Galaxy S5 Plus SM-G901F en lees dat de update van Marshmallow er aan komt. Wanneer kunnen we hem verwachten voor de S5?

Locaties waar contactloos betalen mogelijk is Alleen-lezen Opgelost

Maestro is inmiddels gestopt met het leveren van de kaart met locaties, laten we het dan zelf doen.Deze lijst kun je hier vinden. Graag aanvullen met jouw stad of dorp en winkel.

Telegram onbereikbaar via Vodafone mobiel Alleen-lezen Onopgelost

Sinds deze middag (30-8) is telegram niet meer bereikbaar via Vodafone. Ik dacht eerst dat het aan mijn mobiele telefoon lag of misschien een instelling verkeerd. Echter, alle andere apps doen het pri...

Via My Vodafone je verbruiksspecificaties uitprinten Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/nazdfEen aantal van jullie heeft bij ons aangegeven dat ze het jammer vinden dat ze geen gespecificeerde rekeningen meer konden inzien/uitprinten. Uiteraard proberen we altijd jullie...

Mel door Oud Community Moderator

Update 6.0.1 Alleen-lezen Onopgelost

Inmiddels is de uitrol begonnen van de 6.0.1 versie voor de Galaxy S6 Edge voor de branded toestellen van Vodafone.Ik heb wel een abonnement van Vodafone, maar is geen branded toestel volgens mij.Wann...

[insert] Alleen-lezen Onopgelost

[afbeelding iPhone] Hallo allemaal, De nieuwe iPhone [insert] komt er aan! Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone [insert]....

Slechte dekking binnenshuis? Vodafone introduceert 4G- en WiFi-bellen Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/awaqv Een kwart van de Nederlanders ervaart wel eens problemen met mobiel bellen binnenshuis. Dit komt onder andere doordat het signaal niet altijd even optimaal doordringt in gebouw...

kan niet opwaarderen via app Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, ik was vorige week in Frankrijk en probeerde mijn tegoed op te waarderen via Vodafone app. Ik krijg dan de keuze om de manier waarop te kiezen en kies dan voor .. eenmalig opwaarderen......

Simkaart overgezet van Samsung naar iPhone maar werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

In maart is mijn dochter overgegaan van iPhone met Vodafone prepaid naar een Samsung S6 edge met Vodafone abonnement. Nu wil ze weer terug naar haar iPhone met haar huidige abonnement. Backup gemaakt ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen