Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,286Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Na download en registratie van de app blijkt dat er 2x namen voorkomen. Heb in het verleden eens abo gehad.Dus nu staan er ook in de app 2 x mij naam(1x kleine en 1x Grote letters) bij mij vrou...

Galaxy s6 edge crasht Alleen-lezen Onopgelost

Galaxy s6 edge (Android versie 7.0) crasht meerdere malen per dag. Start bij gebruik vaak vanzelf opnieuw op, soms hierna niet meer in te loggen. Batterij loopt dan van (bijv.) 80% in een keer terug n...

Sms Gemiste oproepservice Alleen-lezen Onopgelost

En dan plots is de sms service gemiste oproepen er zo uitgegooid!Zonder enige mededeling. Beetje jammer! Nu word je verplicht voicemail in te schakelen, anders weet je niet wie je gebeld hebt wanneer ...

oude facturen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,ik heb vroeger een abonnement gehad bij vadofone en wil graag weten tot hoeveel jaar terug het mogelijk Is om oude facturen op te vragen.mvg

Leuk abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Op 11 April een bestelling geplaatst. Nog niks ontvangen maar er wel achter komen dat sinds 23 april mijn abonnement is ingegaan. ???? Toezegging dat dit gestopt zou worden maar nog niks. Veel telefon...

Extra data ziggo Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds vorige week de extras van ziggo erbij gekregen. Nu heb ik deze week de kinderen lekker film laten kijken in de auto, in de veronderstelling dat ik toch dubbele data heb. Nu ben ik door m'...

Nieuwe simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, sinds vandaag zou mijn nieuwe Vodafone abonnement in gaan, ik ben overgestapt van KPN naar jullie. Helaas constateer ik dat als ik mijn nieuwe simkaart erin doe, er geen service blijft staa...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen