aabbink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding: ' Geen simkaart'

Hallo,
 
Ik krijg de laatste tijd steeds meer de melding "geen simkaart" links boven op mijn iPhone 4 met een Vodafone 275 abo.
Als ik mijn telefoon helemaal uit zet en opnieuw opstart, is het probleem meestal opgelost. Heeft iemand deze melding ook al eens gezien en weet wat het probleem zou kunnen zijn?
 
M.v.gr,
Arjan
2 Reacties 2
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hoi aabbink,

Ik zie dat je nog reacties hebt gekregen op je vraag dus spring ik even bij.
Wat mij op het moment het makkelijkste lijkt, is om even bij een Vodafone winkel binnen te lopen.

Ik kan natuurlijk niet beoordelen wat er verkeerd gaat maar ik heb het idee dat je sim langzaam defect aan het gaan is.
In de winkel kan men dit testen door een kruistest.

Een kruistest betekend dat jou sim in een toestel in de zaak word gedaan en een sim van zaak in jou toestel.
Op deze manier kan uitgevlakt worden waar het probleem zich voordoet.

Mocht het aan de sim liggen krijg je in de winkel een nieuwe sim ( als het de eerste keer is dat je een sim wisselt is deze kostenloos)

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum


Reynoud

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Ik heb het ook met mijn iPhone4. Geen SIM kaart of ongeldige SIM kaart.
Ik heb onlangs de SIM eruit gehaald en wat opgepoetst en wat in de sleuf geblazen; sinsdien geen meldingen meer gekregen. Ik heb wel alvast een nieuwe SIM besteld.
 
Mvg, Reynoud
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic