Metonae

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Superdeal Galaxy Gio

Hallo,
 
Ik kijk zo net even op www.superdeal.nl en zie hier een heel aantrekkelijke aanbieding. Galaxy Gio abbonement voor amper 12 euro per maand. Nu zie ik ook dat ik dit via internet 'moet' bestellen.
 
Kan ik dit abbonement ook gewoon in een vodafone winkel afsluiten of moet dit echt via de website?
 
Mvg,
2 Reacties 2
Scryden

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dit zal je echt via de superdeal website moeten doen. Ik zie dit abonnement (60min/sms/250mb data) ook niet eens terug in de vodafone winkel hier op vodafone.nl. Vaak hebben dit soort webshops een deal met vodafone voor dit soort aanbiedingen. Zo zie je vaak ook abonnementen aangeboden worden met een bepaald gratis toestel die hier in de vodafone shop niet gratis is.
Ikzelf heb ook gebruik gemaakt van zo'n aanbieding op een webshop. Je krijgt dan gewoon via de webshop je toestel en daarbij ontvang je tevens je contract en simkaart van vodafone net als wanneer je deze in de webshop van vodafone besteld.
eaglecars

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
is dit abonnement echt voor twee jaar die prijs? of zit er een addertje onder het gras en moet je na zoveek maanden normale bedrag betalen...
weet iemand dat?????????
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic