Erg vervelend dat dit gebeurd. Om wat meer inzicht te krijgen zijn er toch nog een paar vragen, zou je die kunnen beantwoorden?! Eerste vraag die in me op komt is of je net nieuw klant bent bij Vodafone of heb je van abonnement gewisseld/laten verlengen? Mijn tweede vraag, mocht dit niet het geval zijn, heb je misschien een nieuwe SIMkaart ontvangen, of misschien een eSIM aangevraagd? Mijn laatste vraag, heb je misschien wijzigingen aangepast in je toestel? Allemaal niet het geval, om wat voor toestel gaat het, welk firmware versie zit erop?
Deze vragen zijn voor een Vodafone medewerker erg handig om te weten. Wat je eens zou kunnen proberen is je eigen SIMkaart in die van iemand anders z'n toestel te stoppen (als je een SIMkaart hebt, een eSIM gaat niet). En stop dan van de ander z'n SIMkaart in je eigen toestel en kijk dan of je hetzelfde probleem hebt. Daarmee kan je testen of het aan je toestel ligt om je SIMkaart (je abonnement). Test ook eens of een andere provider dit probleem geeft bij dat nummer (want dan is er gewoon iets mis met dat nummer). Mocht je er niet uit komen dan adviseer ik je om langs een Vodafone winkel te gaan, aangezien het nu Paasweekend is en er waarschijnlijk weer iemand van Vodafone op dinsdag aanwezig is op de community. Maar als je wat langer kan wachten dan is dat natuurlijk geen probleem.
Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad en dat het snel weer is verholpen. Fijne Paasdagen!