Lien1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Meldformulier "Telefonische overlast" werkt niet

Ik zou graag telefonische overlast melden op mijn vodafone nummer, maar ik krijg op de website een bericht te zien dat 'deze pagina niet in gebruik is'. Waar kan ik mijn probleem melden zodat er wat aan gedaan kan worden?
Ik word 2 tot 3 x per dag gebeld door een privé nummer dat na een paar keer overgaan weer ophangt.

Vandaag zijn ze vanochtend blijkbaar per ongeluk vergeten echt op te hangen, want ik kreeg een voicemail bericht (ik neem de privé nummers sowieso niet op) en daarop waren wat achtergrond geluiden te horen van andere stemmen (callcenter?) en de dame aan de telefoon begon na een tijdje te neuriën en een gesprek met haar mogelijke collega (?) over een busreis naar Toscane of Rome etc... Vaag!!!! Ze had duidelijk niet door dat ze verbonden was met de voicemail.
Hoe kom ik van deze irritante oproepen af!?
5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Bij mij werkt deze link wel:
https://www.vodafone.nl/support/algemeen/betaalde-diensten-en-telefonische-overlast/telefonische-ove...

Hopelijk werkt dat bij jou ook.

Je kunt je ook afmelden voor commerciele telefoontjes via het bel-me-niet register: https://www.bel-me-niet.nl/

Esther87

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem, en het komt vaak voor. Heel irritant! Mijn vriend had het ook en heeft uiteindelijk opgenomen. Blijkt gewoon het callcenter van Vodafone te zijn over een aanbieding. Ik heb daar geen interesse in, ik regel mijn zaakjes zelf wel. Na 25 gebeld worden en niet openmen mag de boodschap duidelijk zijn toch?? Sta al ingeschreven bij het belmenietregister.
En de link werkt nog steeds niet. Overbelast misschien??
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Pagina is inmiddels verhuisd:
https://www.vodafone.nl/support/overlast-melden/telefonische-overlast-melden.shtml

Als je 1 keer het telefoontje opneemt en aangeeft niet meer gebeld te willen worden dan zullen ze je van de lijst afhalen bij het callcenter.
prpromoting

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik maak het zelde mee. De callcenters weten soms nooit hoe het werkt. Dat is iets waar Vodafone z er lf aansprakelijk voor is en hun dienen daarover te worden aangesproken.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo prpomoting, ik zie dat je reageert op een topic van een jaar geleden. Het formulier werkt ook op dit moment zover ik kan nagaan correct. Kun je aangeven wat precies het probleem is?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic