Schermpie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Lumia 925

Hallo,
 
Ik vroeg mij af nu er bekend is dat de Lumia 925 eind Augustus in Nederland beschikbaar is wanneer en of we deze bij Vodafone kunnen gaan bestellen? Als dit wel het geval is krijgen we dan ook de keuze om de (exclusief voor Vodafone) 32GB versie te bestellen?
Ik hoop het wel want zit met smart op deze telefoon te wachten.
 
 
34 Reacties 34
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Schermpie,

Welkom op ons forum!

Ik heb het zojuist even voor je nagevraagd. We hebben op dit moment helaas nog geen informatie over de levering van de Nokia Lumia 925.
Schermpie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jammer dat er nog geen informatie is. In ieder geval bedankt voor het navragen.
Ik hoop wel dat als er wat bekend is het ook snel voor iedereen bekend wordt gemaakt want het blijft een windows phone en die hebben bij een hoop bedrijven niet zo'n hoge prioriteit.
We wachten rustig af.
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Schermpie,

Zodra we meer informatie hebben dan zullen we dit op het forum of op onze website kenbaar maken.
tonhelwig6

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier nog een geïnteresserde.
Schermpie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
 
Omdat ik zag dat hij bij T-Mobile nu wel al te krijgen is en we het einde van de maand al bijna bereikt hebben nog maar eens de vraag of er al iets bekend is. 
Oh, en als hij eenmaal beschikbaar is, is hij dat dan ook meteen via friends and family?
Alvast bedankt
 
Mvg,
 
Schermpie
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi schermpje, er is ondertussen iets meer bekend. We gaan de lumia 925 verkopen, maar op dit moment is hij nog niet bij ons beschikbaar. We verwachten het toestel in de loop van week 37 (dat is de week van 9 september)
Daar kan altijd verandering in komen, maar dat is de planning voor nu. Wanneer het toestel precies te krijgen is via Friends & Family durf ik niet te zeggen, soms duurt het een paar weken langer voor een toestel ook daar te krijgen is.
Schermpie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
He jammer dit was niet het antwoord waar ik op gehoopt had aangezien mijn huidige telefoon er mee gestopt is.
Ik heb hem nu dus maar bij de pdashop besteld en heb hem morgen al in huis. 😄
Wel met een abonnement van Vodafone natuurlijk want daar ben ik nogsteeds tevreden over.

Ik heb wel het idee als ik zo wat posts op het forum lees dat Vodafone vaak erg laat is wat betreft updates, nieuwe telefoons ed in vergelijking met andere providers.
 
In ieder geval bedankt voor de info!
 
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Graag gedaan en fijn dat je bij ons blijft 🙂

Valt wel mee trouwens hoor, hoe laat we zijn. Er is vaak een verschil tussen sommige internetwinkels en de providers omdat die internetwinkels hun toestellen uit het buitenland kunnen halen en niet dezelfde afspraken met fabrikanten hebben als wij. Normaal zijn we als Nederlandse providers allemaal even snel (of langzaam), al moet ik toegeven dat T-Mobile dit keer sneller is 😉
En op het internet in zijn algemeenheid zie je vooral de negatieve verhalen, niet vaak de positieve.

Maar daarom waarderen we een complimentje ook altijd des te meer 🙂
Elysia_Luna

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fijn dat we het toestel in week 37 kunnen verwachten.
Is er trouwens al bekend of Vodafone NL ook de 32GB versie heeft, zoals Vodafone UK?
 
16GB is voor mij al genoeg, maar meer is altijd welkom 😉
 
Mvg,
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Haha, meer is beter inderdaad. Tenminste, als het om geheugen gaan. 😉 We krijgen de 32 GB versie
a_v_d

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi. Newbie hier.
 
Wil niet ongeduldig overkomen, maar onze BB Bold's 9900 zijn het aan het begeven. nieuwe company standaard is Windows Phone. Dat wordt dus Nokia Microsoft Lumia 🙂
 
is de eerder afgegeven datum van de 9e Sep. al enigszins definitief te bevestigen?
 
off topic: of beter even wachten op de Lumia 1020?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Op dit moment heb ik nog geen nieuwe info. Je kunt voorlopig nog even van week 9 sept uitgaan maar niets staat dus vast.
Andrei

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Unfortunately, I don't speak Dutch, but google translate does quite a good job here.

Is there an exact date for the Lumia 925? We are in the 9 sept week and not only there's no info about this phone, but I noticed that there is no nokia phone for subscriptions on this site. I find this quite odd, are there any problems between nokia and vodafone netherlands?
I'm waiting for the Lumia 925 for a month now.
Is it not in the offer because Vodafone NL is slow or because there are other problems between you and nokia?
I thought Vodafone is a privileged partner of Nokia, but there are no Nokia phones available for subscriptions.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hi Andrei en andere klanten,

Deze week staat nog steeds op het schema om de toestellen uit te brengen voor verkoop. Dus nog een paar dagen geduld, dan zijn ze ook op de site te zien.

English: Were still on schedule to bring out the phones this week. Just a couple more days of your patience and then you will see it on our website.


jasperbos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Arina,
 
Ik heb een paar vragen over mogelijke vodafone branding op de lumia 925.
zal de 32gb versie van de lumia 925 vodafone branding hebben op de buitenkant van het toestel? 
Staat er vodafone software voorgeinstalleerd?
Zo ja, is deze software te verwijderen?
 
Alvast bedankt.
 
Jasper
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Jasper,

Ik heb een aantal antwoorden voor je:

Volgens onze informatie is het toestel wel Vodafone branded, echter is dit niet aan de buitenkant te zien. Het zal waarschijnlijk gaan om een aantal Apps die van te voren geïnstalleerd zijn. Deze zijn als het goed is ook weer te verwijderen.

Hoop je hiermee enig sinds te hebben geholpen!
kitkat

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De week is alweer bijna voorbij. Maar de lumia 925 staat nog steeds niet te koop op de site. Krijgen julie deze telefoon nu wel of niet. Groeten
Andrei

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Will Lumia 925 arrive together with lumia 1020? Or is there any info about Lumia 1020?
robertmekes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wanneer is de lumia 925 32gb beschikbaar
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic