blizZzter

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

LG Optimus G Pro

Ondersteund jullie netwerk wel de nieuwe LG Optimus G Pro? Zo ja is er al bekend wanneer 4G in de lucht gaat?
 
Groet,
4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi BlizZzter, we verwachten deze zomer live te gaan met het 4G netwerk. We gaan hiervoor primair de 800Mhz frequentie gebruiken. Op drukke locaties gaan we ook de 1800Mhz frequentie ondersteunen. Echter voor zover ik kan zien, ondersteunt de LG Optimus G Pro geen 800Mhz frequenties. Dit houdt in dat je niet (overal) gebruik kunt maken van het 4G netwerk. Wacht het nog even af en houd onze website in de gaten voor meer informatie.
bobnwk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ook ik heb de LG Optimus G Pro en kan nog geen gebruik maken van 4G/LTE. Volgens een medewerker uit de Vodafone shop omdat deze nog niet vrijgegeven is door Vodafone. Wanneer denken jullie dit te gaan doen? Toestel ondersteund de volgende frequenties: 800/1800/2100/2600.
 
LG Optimus G (zonder Pro) wordt ook ondersteund.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
bobnwk schreef:
Hallo,
Ook ik heb de LG Optimus G Pro en kan nog geen gebruik maken van 4G/LTE. Volgens een medewerker uit de Vodafone shop omdat deze nog niet vrijgegeven is door Vodafone. Wanneer denken jullie dit te gaan doen? Toestel ondersteund de volgende frequenties: 800/1800/2100/2600.

LG Optimus G (zonder Pro) wordt ook ondersteund.
Klopt inderdaad. Dit toestel staat (nog) niet tussen de lijst van toestellen waarop 4G al mogelijk is. We werken er natuurlijk aan om die lijst zo snel mogelijk uit te breiden maar we kunnen niet vertellen wanneer dat voor de LG Optimus G Pro precies zal gebeuren. Kijk ook eens naar dit topic voor alle info die nu beschikbaar is over 4G.
bobnwk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
We zijn inmiddels meer dan een maand verder en nog steeds geen 4G.
Hebben jullie een update voor me? Ik vind het toch een beetje jammer dat ik mijn nieuwe high end toestel niet optimaal kan benutten door een block van de provider..
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic