Goedemiddag , ik heb meegedaan met de Samsung inruilactie voor de Samsung S24+ en daarvoor een Samsung S10 Lite ingeleverd.
Op 26/2 kreeg ik een email van Likewize dat mijn toestel nog niet was aangekomen.
Ik heb gelijk die middag geantwoord dat het toestel volgens PostNL is afgeleverd op 22 februari , en er ook voor is getekend. (zie bijlages). Ik krijg er geen reactie meer op. Telefonisch geprobeerd, maar de hele middag in de wacht gestaan en elke 35 minuten wordt de verbinding verbroken. Order 6184525
Graag wil ik een reactie of het toestel gevonden is. De Cashbak van EUR 250,- is meer waard dan het toestel en wil ik uiteraard niet mislopen.
Voorbeeld van bijlage POD PostNL.JPG weergeven
Voorbeeld van bijlage Likewize adreslabel.pdf weergeven
Voorbeeld van bijlage 20240226_175640.jpg weergeven
Bericht van Vodafone op eenzelfde topic probleem:
Cecilia schreef: Zeker wil ik hier even voor je achteraan gaan. Ik trek hiervoor graag mijn contactpersoon bij LikeWize even aan de mouw. Om dit intern voor je uit te zetten heb ik wel wat meer informatie van je nodig. Wil je voor mij jouw Community profiel aanvullen met je persoonlijke informatie? Ook ontvang ik graag nog de volgende informatie:
* Track en Trace
* IMEI nummer toestel
* Type/kleur/geheugen toestel
* Registratienummer LikeWize
Ze zal je verder helpen met je vraag. Let op onderstaande balk en vul je gegevens niet hier online maar bij je persoonlijke informatie!
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Alle informatie staat al in mijn bericht incl bijlagen....registratienummer (men noemt dit in de email order nummer; Order 6184525
Toestel is een Samsung Galaxy S10 Lite 128Gb . Een imei nummer heb ik hier niet, het toestel is nl al verzonden.
Track&trace zie bijlage. Profiel is geupdate.
T&T nummer = 3SLFVZ446706042
Hi @richardaldus, goedemorgen en welkom hier!
Een leuke actie waar je natuurlijk gebruik van wilt maken! Op dit moment is er een langere verwerkingstijd wegens het succes van de inruildeals. Hierdoor kan het wel ruim 14 werkdagen duren voordat de zending bij LikeWize is geregisteerd en het toestel vervolgens wordt geïnspecteerd. Deze periode is op dit moment nog niet verstreken, aangezien je aangeeft dat het toestel op 22 februari is afgeleverd volgens de Track&Trace. Wil je mij eind volgende week laten weten of je iets hebt gehoord van LikeWize? Zo niet, dan kan ik het intern voor je escaleren.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.